niedziela, 3 września 2017

HITY NADCHODZĄCEGO SEZONU?


W dzisiejszym poście przedstawiam Wam prawdopodobnie hity nadchodzącego sezonu według sklepu Zara.



MOJE PROPOZYCJE






DANE SZCZEGÓŁOWE


359,00 PLN
 



DANE SZCZEGÓŁOWE


139,00 PLN






DANE SZCZEGÓŁOWE


239,00 PLN







DANE SZCZEGÓŁOWE


279,00 PLN













DANE SZCZEGÓŁOWE


299,00 PLN





DANE SZCZEGÓŁOWE


199,00 PLN







69,90 PLN






DANE SZCZEGÓŁOW

DANE SZCZEGÓŁOWE69,90






DANE SZCZEGÓŁOWE


299,00 PLN
Posted by Agnieszka

20 komentarzy:

  1. Płaszczyk z haftem jest bardzo fajny. Przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny kolorowy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz ze sztucznego zamszu wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym znaleźć gdzieś idealną marynarkę w kratę!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto szukać! Może akurat znajdziesz ;)

      Usuń
  5. Ciekawy post ;* Bardzo podobają mi się płaszcze i marynarka <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu trendy wpasowujace się w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz z zamszu to będzie absolutny hit tego sezonu, właśnie stałam się szczęśliwą posiadaczką bardzo podobnego modelu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Plaszcz z haftem cudowny❤️��

    OdpowiedzUsuń
  9. No to trzeba będzie zajrzeć do Zary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam płaszczyk z zamszu, mój jest granatowy i brudzi mi jasne torebki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuu dużo hitów, trzeba się chyba wybrać na shopping:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Generalnie wracamy do starego :) Zmienia się materiał jak w płaszczyku, ale ciągle jest to ponadczasowy fason :)Bardzo żałuję, że nie mam miejsca na przetrzymywanie rzeczy, ale czasem warto przetrzymać jakiś dobry, ponadczasowy fason. Podobają mi sie trendy bazujące na klasyce, nienawidzę chwilowych udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się! <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zamszowy płaszcz wpadł mi w oko, zastanawiam się, czy jest praktyczny...

    OdpowiedzUsuń