niedziela, 6 sierpnia 2017

#2 PALETKA TOO FACED - SWEET PEACH


Dzisiaj mam dla Was moją drugą w tym roku zdobycz makijażową!



Jak wiecie ja w paletkach Too Faced jestem totalnie zakochana. Ich kasetki, pigmentacja jak dla mnie są świetne! Co prawda nieraz są kolorki, które na swatchu wygląda super, a na powiece niestety nie, ale mimo wszystko ja jestem zadowolona :) 


Paletka zawiera 18 kolorków. Jej cena to 189 zł - Sephora. Ma przepiękny brzoskwiniowy zapach, który unosi się od razu po otwarciu.
Poniżej macie kilka swatchy kolorków: 


Podsumowując: paletka jest bardzo fajnie wykonana, jej opakowanie jest przesłodkie,zapach jeszcze lepszy, a kolorki jak dla mnie świetne na ten okres!

Po tej krótkiej opinii na temat tej paletki pokaże Wam dwa zdjęcia mojego makijażu do którego użyłam cienia: CANDIED PEACH. 


Posted by Agnieszka

25 komentarzy:

  1. Interesujący makijaż - chociaż trochę creepy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Taka słodka i wakacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka i śliczny makijaż ♥️
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziesięć lat temu byłabym tym produktem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow cudo... Choruję na tę paletę a Ty mi nie pomagasz dziewczyno haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja miałam 3 paletki z too faced, te z edycji limitowanej co kawą pachniały i nie byłam zadowolona. Wszystkie odsprzedałam. Za to uwielbiam ich tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dziwne, mi paletki Too Faced się fajnie sprawdzają :)

      Usuń
  7. Przepiękna paletka, macałam ją ostatnio, pigmentacja jest boska i jeszcze ten zapach <3 A makijaż wow idealnie pasuje do Twojej urody

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo często po nią sięgam, ma piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam dużo dobry opinii o tej palecie. Piękny makijaż!
    Miłego dnia <3
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam jeszcze nic tej marki, ale wszyscy mnie kuszą! Faktycznie, na zdjęciach prezentuje się świetnie, śliczny makijaż :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio będąc w Sephorze sama miałam na nią ochotę i chyba wkrótce będę musiała wrzucić ją do koszyka!
    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucaj szybko i daj znać jak się sprawdza u Ciebie :)

      Usuń
  12. Ach brzoskwinka, uwielbiam takie kolory. :D Śliczny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny makijaż :)
    Bardzo podobają mi się odcienie z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa ta paletka, a makijaż genialny!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba kolorystyka tej palety, ale mam tyle innych cieni że na razie się wstrzymuję i jej nie kupuję. Co do makijażu to myślę, że powinnaś dodac na dolnej powiece coś ciemniejszego bo oczy wyglądają trochę na zmęczone.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta paletka. Szkoda, że nie mogę jej powąchac :D

    OdpowiedzUsuń