wtorek, 18 lipca 2017

SECOND BIRTHDAY


Dzisiaj wyjątkowa dla mnie data! Dokładnie dwa lata temu 17 lipca 2015 roku założyłam tego bloga!

Jeśli jesteście ze mną już dłużej to na pewno pamiętacie jak w tamtym roku zamieściłam w poście na rok bloga moje przemiany wyglądu od 2004 roku(KLIK,) a w tym wpisie chciałabym dodać kilka screenów postów, które jakiś czas temu dodałam żebyście mogli zobaczyć jak zmieniał się mój blog na przestrzeni tych dwóch lat! Dodatkowo umieszczę tutaj moim zdaniem najlepsze Wasze komentarze by jakoś Was wynagrodzić za to, że mnie wspieracie już tyle czasu!

















Jak sami widzicie nawet po samych wstępach - moje wpisy zmieniły się i to moim zdaniem bardzo! Na pewno zdjęcia są o wiele lepszej jakości, mój styl pisania i co najbardziej widoczne na sesjach - moja twarz!

TOP #5 NAJLEPSZYCH KOMENTARZY:


Tak już na sam koniec chcę Wam bardzo podziękować za kolejny rok i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną jak najdłużej!
 Dziękuje za wszystko!
Posted by Agnieszka

20 komentarzy:

  1. Ja Tobie też dziękuję za wszystko! Mam nadzieję, że przybędzie jeszcze więcej obserwatorów na blogu! Jesteś NAPRAWDĘ NIESAMOWITĄ OSOBĄ! Jesteś niesamowita w tym co robisz i oby tak dalej! <3 I mam nadzieję, że będziesz to robiła z taką samą przyjemnością z jaką robisz to dziś i przez te dwa lata. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :*
      Bardzo mi miło :)
      + od razu chcę napisać, że bardzo dobrze Cię kojarzę z moich portali :)

      Usuń
  2. Aaa Aga genialnie wyszło !! Bardzo się cieszę że Ci się udało! Spełniaj się dalej w swojej pasji, szalej i baw się na całego, a blog niech będzie i 100 lat ! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blog będzie miał drugie urodziny w przyszłym miesiącu. Powoli zastanawiam się, czy wtedy napisać urodzinowy post i w jakich klimatach. Takie zestawienia co było, jak jest; dużo daje. Pozwala siebie sprawdzić, czy rozwijam się, czy muszę jeszcze popracować nad tym i nad tym. Życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie również gratuluje i dziękuje bardzo :)

      Usuń
  4. Gratulacje, oby tych lat było więcej i więcej :)
    Fajny pomysł z tym zestawieniem postów, rzeczywiście dużo się zmieniło, oczywiście na lepsze!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Wspaniale, gdy blog jest odzwierciedleniem naszego rozwoju. Pokazuje naszą drogę do udoskonalania się. :)
    Gratuluję i życzę kolejnych tak udanych lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga z okazji urodzin, a Tobie gratuluje takiego rozwoju i życzę dalszych sukcesów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, koljenych pięknych lat blogowania, wytrwałości, rozwoju i wspaniałych podnoszących na duchu komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Oby wszystko się spełniło :)

      Usuń
  8. Gratulacje :) Życzę jak najwięcej inspiracji i sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero niedawno zaczęłam i uczę się tego wszystkiego powoli... Mam nadzieję, że z biegiem czasu ulepszę jego jakość.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    Natalia Basińska
    http://nataliabasinska.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Trzymam za Ciebie kciuki ;3

      Usuń