niedziela, 9 lipca 2017

NATURAL EYES


Hejka :)

Dziś mam dla Was bardzo delikatną propozycję makijażu oczu.


Na całą twarz - Derm Krem Bepanthen

Pod oczy - żel pod oczy na sińce, obrzmienia z arniką


Cienie z paletki Too Faced - Bon Bons


Żel do brwi - eyebrow fixer, wibo


Biała kredka na wodną linie oka - Rimmel, nr.07, PURE WHITE


Serum do rzęs 5w1, Eveline


Tusz do rzęs - Maybelline Lash Sensational


Korektor pod oczy - 8w1 kryjąco-rozświetlający, Eveline Comsetics


Rozświetlacz - Makeup Revolution, Goddes of Love


Podsumowując: makijaż wyszedł moim zdaniem całkiem ładnie i jestem z niego zadowolona :)
Posted by Agnieszka

22 komentarze:

  1. Cudowny makijaż <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta paletka i śliczny makijaż <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tym kremie pod makijaż. Jak się sprawdza? Masz może recenzje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest okej, ale obecnie używam innego, gdyż przez niego się troszkę świeciłam ;/
      (mam cerę mieszaną z przetłuszczającą się strefą T)

      Usuń
  4. Piękny :))
    Muszę kupić ten rozswietlacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest w moim stylu! ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo fajnie wyszło. Kiedyś lubiłam bardzo ciemne makijaże, teraz wolę chyba właśnie takie - naturalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie, chciałabym umieć tak się malować...niby to nic trudnego, ale ja jednak mam do tego dwie lewe ręce ;) A paletka na prawdę super, moje kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Warto ćwiczyć! Początkowo ja tak samo nie umiałam się malować ładnie ;3

      Usuń
  9. Piekny makijaz! Zainteresowal mnie bardzo ten krem po oczy, musze przetestowac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Warto przetestować! ;3

      Usuń
  10. Makijaż wyszedł naprawdę ładnie! Podziwiam <3
    hiiamgabi.blogspot.com------>KLIK
    Dopiero zaczynam,serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne te cienie! Paletka piękna!

    OdpowiedzUsuń