poniedziałek, 24 lipca 2017

FLOWERS


Hejka wszystkim. Dzisiaj mam dla Was dość niestandardowego posta, gdyż nic poza tym krótkim wstępem się nie pojawi. Dlaczego? Mianowicie-  chcę wypróbować jakie posty bardziej Wam się podobają, czy takie gdzie macie więcej zdjęć, a praktycznie zero tekstu czy może na odwrót. 
Także po tych kilku zdaniach życzę Wam miłego oglądania :)





Kombinezon - C&A, Chocker - Dresslink, Okulary - C&A, Narzutka - C&A, Buty - Sinsay, Kolczyki - H&M


Posted by Agnieszka

37 komentarzy:

  1. No kochana wyglądasz przepięknie. Taki mój styl trochę. Naprawdę :)) Wow :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tam lubię najbardziej, gdy jest i fajny tekst i sporo zdjęć. :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ale wolałam posty z jakimś przekazem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyszły te zdjęcia <3 czekam na więcej ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia i stylizacja oczywiście :D
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś piękna *-* a co do postów to ja osobiście wolę oglądać zdjęcia z krótkimi komentarzami od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon :) A posty ze stylizacją to lubię jak mają trochę tekstu, nie za dużo - trochę oraz są obfite w zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Staranna stylizacja i śliczny makijaż. I love it! :)
    https://pokazswepiekno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sukienki w kwiaty są dziewczęce i romantyczne :)
    Ja lubię jak jest fajny tekst do przeczytania :)
    Pozdrawiam
    www.monabyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za opinię :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  10. Ale śliczny kombinezon! Bardzo w moim stylu :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki koła��
    Zapraszam na bloga modowego prowadzonego przez rodzeństwo�� top-siblings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna stylizacja! Świetnie wyglądasz.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    POLUB SPIKED SOUL NA FACEBOOKU


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuje :)
    Oczywiście, że wpadnę ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest tej kwiatowy motyw :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia oraz modelka! :) Chciałam też zauważyć, że masz świetne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjecia :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia, żałuję tylko, że nie można kombinezonu zobaczyć w całości. Jeśli chodzi o twoje pytanie o tekst - myślę, że do tego typu postów wystarczy kilka zdań wstępu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja!
    Pozdrawiam i zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna , eteryczna , zagadkowa :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń