niedziela, 25 czerwca 2017

HOLIDAYS


W końcu mamy przez wszystkich upragnione wolne!




W tym wpisie odpowiem krótko na najczęściej zadawane mi ostatnio pytanie, mianowicie: Jakie mam plany na wakacje?  Powiem Wam szczerze, że najprawdopodobniej jak co roku pojadę do Wiednia, pozwiedzam, pochodzę po sklepach w których jeszcze nie byłam i spędzę cudownie czas z moją rodziną. Oczywiście prócz wyjazdów i spotkań z przyjaciółmi będę bardzo intensywnie pracowała nad blogiem, gdyż gdy tylko mam wolne staram się dużo czasu na niego poświęcać by podobał mi się jeszcze bardziej i by posty były coraz to lepsze. Niby na pierwszy rzut oka moje plany nie zachwycają, ale dla mnie to idealne wakacje!  
 Mam nadzieję, że Wy również macie jakieś fajne plany na te wolne z którymi jeśli chcecie możecie podzielić się w komentarzu :) + jeśli również macie ochotę ze mną "spędzić" te wakacje to dodawajcie mnie na snapchacie gdzie będzie się dużo działo! 





Posted by Agnieszka

29 komentarzy:

  1. Super stylizacja! Ja na swoje wakacje muszę czekać do września, bo teraz praca na mnie czeka. Na pewno też więcej czasu poświęcę na rozwijanie bloga. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) W takim razie trzymam za Ciebie kciuki ;3

      Usuń
  2. Stylizacja jest dość ciekawa i nietuzinkowa, jednak powinnaś jeszcze troszkę popracować nad zdjęciami, ponieważ w jednym nawet zgubiłaś ostrość, co jest bardzo nieestetyczne. Powodzenia w rozwijaniu bloga i miłych wakacji kochana. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Co do zdjęć to nawet nie zauważyłam, gdyż taki efekt jaki chciałam - osiągnęłam ;3
      Również pozdrawiam i dziękuje :)

      Usuń
  3. Ja w tym roku mogę zapomnieć o wakacjach... Niestety :( Wiedeń! Brzmi świetnie, bardzo lubię to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuje ;/
      Ja również bardzo je lubię :)

      Usuń
  4. bardzo fajna stylizacja, choć mi bardziej kojarzy się jednak z miastem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post <3 i te zdjęcia - cudowne ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wylatuje do Anglii by pracowac :p nic swietnwgo
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż sobie coś zarobisz ;)
      Jest wiele plusów w tej sytuacji! ;3

      Usuń
  7. Ja niestety wolnego nie mam, ale fajnie że możesz sobie odpocząć ;).
    A stylizacja bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, super w niej wyglądasz :) Ja też mam zamiar poświęcić więcej czasu na bloga. We Wiedniu jeszcze nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni! Udanych wakacji :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! :)
      W takim razie koniecznie jak będziesz miała wolne wybierz sie do Wiednia ;3
      Wzajemnie ;)

      Usuń
  9. Udanych wakacji! U mnie będzie raczej pracowicie - magisterka sama się nie napisze... :D Ciekawa stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      W takim razie życzę powodzenia!
      Trzymam kciuki ;3

      Usuń
  10. Piękna sceneria :) Zazdroszczę wolnego ;)

    Pozdrawiam
    http://www.monabyfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia! Ja jeszcze planów na wakacje nie mam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  12. koniecznie będę zaglądać, żeby zobaczyć zdjęcia z Wiednia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu nosi mnie na zakup kolczyków kół :D Zachęciłaś mnie, bo super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Kupuj bo warto! ;)

      Usuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Super stylizacja - też uwielbiam kolor szary :) Miłego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń