sobota, 27 maja 2017

WAKACJE?


Chcę się dzisiaj  podzielić się z Wami  tym co ostatnio się u mnie dzieje, ponieważ zawsze gdy dodaje posta ze stylizacją, pisze tekst na dany temat np. o pasji, a ze swojego doświadczenia wiem, że Wy  jesteście ciekawi co u mnie bo część z Wam nie obserwuje mnie na moim snapchacie, gdzie dodaje codziennie snapy i informuje na bieżąco o wszystkim co jest związane ze mną.

Jest dokładnie dwudziesty ósmy maja. Za niecały miesiąc będziemy mieli już wakacje! Ja wciąż nie mogę w to uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Dopiero zaczynałam liceum i bałam się jak ludzie mnie przyjmą, czy w ogóle będę miała do kogo się odezwać, porozmawiać, zwierzyć,a tu już jestem z nimi rok i czuje się z tym świetnie.


Wydaję mi się, że przez ten pośpiech, przez presją, którą wywiera na nas życie nawet nie wiemy kiedy coś się kończy. Wstajemy rano, ubieramy się, malujemy i do pracy/ szkoły, wracamy, odpoczywamy, idziemy spać i od nowa. Tak nieustannie jesteśmy w tym i tym samym miejscu poruszając się w kółko i w kółko nie robiąc nic poza naszą codzienną rutyną.
 Powiem Wam szczerze trzeba czasem powiedzieć sobie STOP i przyhamować bieg swojego życia. Może dzięki temu zauważymy osoby, które są obok nas, a my ich nie doceniamy..



Posted by Agnieszka

29 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz na zdjęciach. :)
    Masz rację, czasem warto dodać taki inny post. Tak samo warto zwolnić by popadając w rutynę nie zapomnieć o tym co ważne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ah, studenckie wakacje;) jak zaczyna się pracować to dopiero czas ucieka.... chętnie wróciłabym do beztroskich lat liceum:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! A co do tekstu to miałam tak samo, bo też teraz kończę 1 klasę liceum. Pamiętam jak dopiero co zaczynał się rok szkolny, a tu już zaraz wakacje. Ach jak ten czas szybko leci. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze, że bez mojej codziennej rutyny nie było by mnie. Muszę wiedzieć o której wstać iść do szkoły czy do znajomej by nie przeleżeć całego dnia w łóżku. Oczywiście te zwykłe czynności staram się przeplatać imprezami, nieplanowanymi wyjściami, ale uznaje, że zawsze powinniśmy mieć coś do czego się odnosimy ;)
    Przepiękne zdjęcie i cudowna sukienka. Gdyby nie moja okropna figura, sama bym taką kupiła haha :D
    https://juliamisina.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W stylizacji jestem zakochana, w Twoich słowach również, bo widzę w nich siebie. Jestem pod wrażeniem. Oby tak dalej! Lubię takie teksty, lubię takie zdjęcia... Dlatego również z Tobą zostaję, i obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, tęsknota za czasami licealnymi... Wiesz, życie wcale nie musi tak wyglądać, że co dzień to samo. Wszystko zależy od tego, jaką drogę obierzemy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawda. Ja czasem mam ochotę nacisnąć jakiś magiczny przycisk stop i zatrzymać się i odetchnąć.

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasy liceum były dla mnie ostatnimi zupełnie beztroskimi czasami. Teraz to w ogóle nie ma o czym gadać - mąż, dwójka małych dzieci, praca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. U mnie codziennie to samo się dzieje. Wstaje zajmuje się córka i sprzątam. Potem robie obiad i czekam na męża. Czasami zastanawiam się jak by to było gdyby codziennie co innego się działo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto zrobił ci tak śliczne zdjęcia?? 😍💜

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dość, że ładna to jeszcze ładnie pisze :)
    Ja już nie pamiętam jak to jest być w liceum.. skończyłam je 14 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuje, bardzo mi miło :*
      To faktycznie już sporo czasu...
      Cieszę się, że starsze osoby również mnie obserwują i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Masz bardzo interesujące rysy twarzy, mówił Ci to już ktoś? :-) Mi czasu zaczęło brakować, jak zaczęłam go dzielić na rodzinę-dom-blog-pracę-hobby... robi się ciasno na zegarze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwszą osobą, która mi to mówi :)
      Ale wydaje mi się, że to komplement także dziękuje ;3

      Usuń
  13. Ja w tym roku idę do liceum, ale póki co jestem bardzo pozytywnie nastawiona :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja przygodę z liceum zacznę od września, dziś złożyłam wniosek i bardzo się boję. Twoje słowa jednak lekko mnie uspokajają,a zdjęcia przepiękne. Buziaki <3
    http://bezxtwarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna torebka ;) Bardzo gustownie się prezentujesz ;) Dobrego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosto, a mega stylowo. Jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, że jak j byłam w szkole, to nie mogłam się doczekać wakacji, a potem czasem tęskniło się za niektórymi twarzami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna, kobieca stylizacja! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  19. Przypomniałaś mi czasy liceum a było to z 12 lat temu :) Rutyna korzystna,,wkoncu bez niej ciężko ale ja znalazłam się gdzies pomiedy rutyna a slow life..Wiem ciągle o tym głośno ale mi chodzi raczej o to żeby nie przesadzić ani w jedną a ni w drugą stronę na ile to możliwe. Zyczę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie warto zbudować sobie życie poza rutynowym kołowrotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. odpoczywamy :D chciałbym w ciągu dnia znaleźć czas na odpoczynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! U mnie liceum przeleciało bardzo szybko, nawet nie zauważyłem kiedy. Studia mijają równie szybko. Gdzie ten czas tak pędzi?

    OdpowiedzUsuń