niedziela, 13 sierpnia 2017

TAG : MAKEUP


Hejka kochani, dzisiaj odpowiem na kilka pytań z tagu o makijażu.
Powiem Wam szczerze nigdy nie słyszałam o tym tagu i gdy tylko zobaczyłam, że taki istnieje - musiałam zrobić o nim wpis. Oczywiście nie byłabym sobą gdybym odpowiedziała na wszystkie pytania, więc wybrałam sobie kilka najciekawszych według mnie.

#1 Czy używasz kremów pod oczy?


Kremu pod oczy nie używam ale zawsze nakładam żel z arniką, który likwiduje sińce, obrzmienia.

#2 Czy używasz korektor?


Oczywiście, że tak! U mnie makijaż nie obędzie się bez korektora! Stosuje go bezpośrednio pod oczy oraz na różne zaczerwienienia.

#3 Jakiej maskary używasz?


Jednej z moich najlepszych jakie posiadałam! Dużo Youtuberek ją polecało więc pomyślałam, że kurcze skoro tak bardzo mnie kusi to sobie ją zakupie... i naprawdę nie żałuję! 

#4 Używasz bazy pod makijaż?

Nie, nie używam.

#5 Ulubiona szminka?


Jeśli jesteście ze mną od dłuższego czasu, głównie na snapchacie bo tam o tym mówiłam to wiecie, że ja nigdy nie byłam zwolenniczką szminek. Po prostu ich nie używałam. Niedawno pomyślałam sobie kurcze Aga przełam tą niechęć i zacznij pokazywać się również w szminkach..... i tak się też stało. 

#6 Kupujesz kosmetyki na e-bay/allegro?

Temat dosyć kontrowersyjny, każdy ma inne zdanie, ale powiem Wam szczerze, że ja niedawno zakupiłam sobie z ciekawości pomadkę Kylie w chińskim sklepie za 10 złoty i ja wiem, że jest to ryzykowne, dlatego od razu mówię, że chciałam spróbować ale więcej kosmetyków tam nie kupie, ponieważ jestem alergiczką, a no nie wiadomo co w składzie tych kosmetyków jest... Moje zdanie na ten temat jest więc takie: kupujecie tam produkty na własną odpowiedzialność.

#7 Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

Pewnie, że tak! Każdy wbrew pozorom jest piękny na swój własny sposób i nie powinien się wstydzić tego, że ma duży nos, małe oczy czy piegi bo właśnie to czyni go wyjątkowym i różnym od reszty ludzi!
Posted by Agnieszka

21 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie wyobrażam sobie makijażu bez bazy. Nie musi być koniecznie przeznaczonym do tego kosmetykiem, ale wystarczy zwykły lekki krem nawilżający. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post! Też uwielbiam tą maskarę, używam tej złotej wersji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny i ciekawy post! ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bałabym się ryzykować i zamawiać kosmetyki z niesprawdzonych stronek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te maskary od Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei rzadko używam korektora. Nie mam może aż tak wielkiej potrzeby, nie jest źle pod oczami i z braku czasu omijam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to super, im mniej na twarzy tym lepiej ;)

      Usuń
  8. Z korektorem pod oczy, to mam problem bo zawsze mi łzawią oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię siebie bez makijażu :)

    Uwielbiam szminki MAC! Jakiego odcieniu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w ogóle się nie maluję :) Używam tylko kremu na noc i na dzień odpowiedni dla mojej cery i naturalne maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę poszukać pełnej wersji tego tagu i kiedyś go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ten tag :) Lubię takie luźne posty :)

    OdpowiedzUsuń