niedziela, 14 maja 2017

PINK EYES


Cześć wszystkim :)

Dziś mam dla Was makijaż, który bardzo długo chciałam wykonać, ale nie wierzyłam w siebie, że może mi wyjść - a tu proszę, za pierwszym razem i jaki ładny *.*


Na całą twarz - Derm Krem Bepanthen

Pod oczy - żel pod oczy na sińce, obrzmienia z arniką


Cienie z paletki Too Faced - Bon Bons


Korektor pod oczy - 8w1 kryjąco-rozświetlający, Eveline Comsetics + nałożyłam go również na powiekę pod brązowy cień


Żel do brwi - eyebrow fixer, wibo


Serum do rzęs 5w1, Eveline



Tusz do rzęs - Maybelline Lash Sensational


Więc jak sami widzieliście na samym początku postu, makijaż moim zdaniem wyszedł dosyć ładnie i jak na to, że w sumie dość niedawno zaczęłam bardziej interesować się makijażem - jest okej ;)
Posted by Agnieszka

26 komentarzy:

  1. Przepiękny makijaż! 😍 Szkoda tylko że nie dodałaś więcej zdjęć
    Zaoraszam do mnie http://fotmagstyle.blogspot.com/2017/05/im-not-artist-im-art.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kobiecych kosmetykach się nie znam,ale sam makijaż wygląda super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się to prezentuje sama lubię czasami poszaleć z kolorami :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż, super wygląda :)
    http://by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciu nic nie widać, szkodaaaaa że tak mało zdjec 😫

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę wszystko dokładnie, nie wiem gdzie jest problem ;)

      Usuń
  8. Jak się sprawdza ten żal floslek z arniką? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo fajnie. Już od kilku lat nie używałam cieni do powiek, może czas spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Szalony makijaż. Gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No, tutaj nic nie pomogę jako facet :( Ale powiem tylko, ze... oko ładne jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny makijaż! Ja cały czas nie mam odwagi eksperymentować... albo raczej czasu. Jak już się maluję to nie mam czasu na wpadki i poprawki :) efekt jest taki, że mój makijaż oczu sprowadza się do czarnej kredki...

    OdpowiedzUsuń
  14. To jedne z najtrudniejszych kolorów na powieki. Trzeba mieć odpowiedni typ urody. Wyszło nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, doceniam tym bardziej, że sama nie potrafię wykonać sobie makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna intensywność koloru, szkoda tylko że tak mało zdjęć samego makijażu :) Jak coś jest piękne to trzeba pokazywać i się chwalić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah bardzo mi miło, dziękuje :*
      Następnym razem postaram się dodać więcej :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie wyszedł ten makijaż. O tej paletce słyszałam bardzo wiele dobrych rzeczy, więc może ją kupię? Poza tym świetnie prowadzony blog - leci obserwacja <3 Zapraszam też do mnie : nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci wyszedł! Więcej wiary w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem z tej grupy osób, które malują się bardzo rzadko, więc nawet nie mam pojęcia o kosmetykach ;) Natomiast Twoje oczy bardzo mi się podobają! Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oko ma moc! Świetny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń