niedziela, 7 maja 2017

#1 OKIEM BLOGEREK

Zaczynamy nową serie na moim blogu!
Jak widzicie po tytule posta będzie to seria związana z innymi blogerkami. Ostatnio bardzo dużo rozmyślałam na temat mojego bloga i w mojej głowie przewijały się dobre ale niestety również złe myśli. Przez wsparcie znajomych podniosłam się i dzięki temu wymyśliłam nową serię, która wydaje mi się być na prawdę super! Chciałam zrobić coś oryginalnego i gdy wpadłam już na pomysł, szukałam na internecie czy ktoś przypadkiem nie miał na swoim blogu takiego wpisu i gdy zweryfikowałam wszystkie możliwe strony oraz zobaczyłam, że nikt nie ma takiego posta byłam przeogromnie z siebie dumna i zadowolona, że będzie to seria tak jak w przypadku próbowania DIY z książki RLM całkowicie unikatowa i moja!
W dzisiejszym poście wzięły udział: Weronika, Karina oraz Julia, które widzicie na obrazku powyżej.

Wyżej mamy sześć moim zdaniem najbardziej kontrowersyjnych "trendów" i teraz na zdjęciach niżej będziecie mieć opinie dziewczyn na temat danej tendencji modowej lub urodowej.



Posted by Agnieszka

23 komentarze:

  1. Super! zwięźle, krótko i na temat. Mega fajny pomysł <3 Grafika[ogień] :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na serie! Bede wpadać cześciej, bo coraz lepiej Ci to wychodzi! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega super pomysł, jestem z ciebie dumna!😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa seria, fajnie się ogląda tego typu grafikę! Brawo za pomysł- mega oryginalnie.

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie na nowy post! ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna seria - mnie się również nie podobają za krótkie grzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa seria i na pewno będę czekać na kolejne posty! Sama niedawno myślałam o prowadzeniu krótkich wywiadów z blogerkami w trochę innej formie i z jedną blogerką w jednym poście, ale jakoś zebrać się nie mogę.
    Uwielbiam wszystkie trzy, które wymieniłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z tą serią! Post bardzo ciekawy i mega mi się podoba <3 Świetnie, że udało Ci się zaprosić inne blogerki ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa seria naprawdę pomysł oryginalny. Odpowiedzi są interesujące

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę jak podrasowany, skrócony do minimum wywiad. Obrazki bardzo czytelne, choć mogłabyć popracować nad ich jakością. Widać piksele. A no i mogłabyś podpisać też o jaki trend (bądź kicz) chodzi, bo na przykład nie wiem o czym mówi Karina, że nie podoba jej się... :P

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł fajny i zawsze można go modyfikować :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna seria super się to czyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę ciekawa seria🤗💞 Czekam na kolejne 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł! Miło się czyta takie posty, szybkie, konkretne i dobrze napisane, fajnie jest poznać opinie innych blogerek! :) Mogłabyś dorzucać także swoją :*

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę super wpis mega podziwiam ze wymyśliłaś to sama❤❤jak ci już pisałam na snapie mam nadzieje ze osiągniesz swój wymarzony sukces, jestem nawet tego pewna i z całego serca ci tego życzę ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie świetny pomysł :D krótko i na temat :) tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, oryginalny i świeży pomysł. Gratuluję i czekam na kolejne tego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na serię. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Julia Stencel11 maja 2017 12:42

    świetna seria! czekam na kolejny 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł na serię! naprawdę mega mi się podoba<3
    pozdrawiam wika

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na serię wpisów :) Bardzo ciekawe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się krótkie grzywki podobają :P Dodają charakteru, są zadziorne i przynajmniej nie ma problemu, że za 2 tygodnie włosy będą włazić w twarz. ;) Sama kiedyś taką miałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych trendów jedynie gorsety mogłabym założyć

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny pomysł, obrazowo, krótko, szybko i treściwie :)

    OdpowiedzUsuń