niedziela, 9 kwietnia 2017

TOP 6 ULUBIONYCH APLIKACJI


Często pytacie jakie są moje ulubione aplikacje na telefon, więc w tym poście Wam je wszystkie przedstawię.


1.SNAPCHAT 


O Snapchacie wydaje mi się, że nic nie muszę pisać, gdyż każdy tą aplikacje już zna. Nagrywam tam codzienne vlogi, pokazuje fajne momenty z mojego życia, robię porównania kosmetyków, wypowiadam się na treści modowe i wiele wiele innych (ladyaagnes)


2. VOGUE RUNWAY


Tutaj jest aplikacja typowo modowa. Możecie tam wybrać sobie dany pokaz mody i oglądać stylizacje z niego.



3. INSTAGRAM


Na instagrama dodaje moje makijaże, swatche kosmetyków oraz wiele wiele innych wspaniałych inspiracji.

4. TO DO 


Aplikacja, która pomaga mi się jeszcze bardziej zorganizować. Piszę sobie w niej co mam zrobić w dany dzień i gdy to wykonam usuwam notatkę(zdjęcie niżej)


5. PINTEREST


Dawka świetnych inspiracji! 


6. STRONY


Jak wiecie niedawno założyłam swojego Fanpage i powiem szczerze jestem tam bardzo aktywna. Posty pojawiają się codziennie i są o przeróżnych treściach.


+ Dodatkowa informacja! 
Ostatnio na moim blogu jest trochę nowości z których bardzo się cieszę, gdyż wszystko zrobiłam sama! Nie będę ukrywać, że zajęło mi to parę ładnych godzin ale było warto! Mianowicie zmieniłam nazwę mojego bloga z aagnesblog na chicofstylee oraz zrobiłam nowy wygląd. Jestem bardzo podekscytowana tymi przemianami i mam nadzieję, że Wy w pewien sposób przeżywacie to ze mną. Oczywiście jeśli jest inna nazwa bloga to też zmieniły się niektóre nazwy moich social media, które podam Wam poniżej:

Instagram: KLIK
Snapchat: ladyaagnes
Ask: KLIK
Pinterest: KLIK
Twitter: KLIK
Fanpage: KLIK

Posted by Agnieszka

52 komentarze:

  1. Snpachata sama używam i przyznam, że po przebudzeniu już odruchowo na niego wchodzę, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są!

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z podanych aplikacji mam jedynie Instagram i menadżer stron. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta również jest naprawdę super! :)

      Usuń
  4. ciekawy post :)

    http://bysanndra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie ta apka modowa i do organizacji-całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O aplikacji To Do nigdy nie słyszałam, ale już zainstalowałam. Dziękuję🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też najczęściej korzystam z Instagrama i apki typu to do. Dzięki za pozostałe typy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki to telefon?

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używałam snapchata, koleżanka próbowała ze mnie zrobić parentingowa królową tej aplikacji, ale mojw telefony mdleją przy próbiw uruchomienia :D jakiś czas fajnie działało, ale się skończyło :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze to niedobrze, ale jak wymienisz w przyszłości telefon to będzie działał normalnie ;3

      Usuń
  10. Snap i insta to również jedne z moich ulubionych aplikacji. Codziennie muszę na nich być :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znalam drugiej aplikacji ;) to dla mnie coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że mogłaś się czegoś nowego dowiedzieć z tego posta :)

      Usuń
  12. Zauważyłam, że mamy podobny gust co do używanych aplikacji! Super post! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! http://mejdzejson.blogspot.com/2017/04/pilaten-black-mask-pierwsze-wrazenie.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, dziękuje :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  13. Snapchat oraz instagram to chyba coś co nam towarzyszy codziennie hehe! Nie słyszałam o tej aplikacji to do, muszę pobrać, szkoda że jest tyle podróbek i nie wiem które pobrać eh.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj! :)
      Jeśli nie masz oryginalnej to pobierz podróbkę bo na to nic nie poradzimy ;)

      Usuń
  14. Ja nie mogę żyć bez Insta póki co :) Reszty nie mam na swoim telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, instagram zawiera wiele inspiracji od których nie można oderwać wzroku! :)

      Usuń
  15. Ja uwielbiam Instagram. Niestety, to bardzo uzależniająca aplikacja i ciężko mi się od niej oderwać. Mnóstwo inspiracji na każdy temat!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem,jest uzależniająca, jak większość aplikacji np. Snapchat :)

      Usuń
  16. Uwielbiam instagrama <3

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój zdecydowanie ulubiony jest Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie króluje Facebook i Instagram ;-) ciekawa aplikacja modowa, którą przedstawiasz, zawsze człowiek się czegoś dowie!

    Pozdrawiam
    Żaneta z http://epokadumania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie po to robiłam ten wpis, żeby moi czytelnicy dowiedzieli się czegoś nowego ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  19. Ja jestem kiepska w szukaniu nowych aplikacji bardzo, dlatego mam podstawowe takie jak snapchat, facebook itp :D

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo cieszę się, że napotkałaś mojego posta i nie musiałaś szukać żadnych nowych aplikacji ;)

      Usuń
  20. Właśnie zainstalowałam vogue runaway, bo aplikacja bardzo przyciągnęła moją uwagę :)


    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś snapchat był dla mnie zbędny, a dziś jestem od niego uzależniona, haha :D

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podoba mi się nowa nazwa!
    dawaj wiecej postow tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Będę się starała ;3

      Usuń
  23. W pracy uzywam facebooka, instagrama i prismy. Prywatnie korzystam z endomondo, whatsapp, youtube i aplikacji bankowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie z tych aplikacji, które wymieniłaś kojarzę :)

      Usuń
  24. Aplikacja Vogue Runway to coś czego szukałam od dawna! Świetne aplikacje:)

    OdpowiedzUsuń