niedziela, 16 kwietnia 2017

TEST: SERUM DO RZĘS 8W1 VS SERUM DO RZĘS 5W1

     (efekt po testach)
Dziś przychodzę do Was z testem oraz porównaniem dwóch serum do rzęs.


Na samym początku będę testowała przez miesiąc serum do rzęs 8w1. 
Pokaże Wam teraz moje rzęsy bez tej odżywki i z nią.




Natomiast serum wygląda tak:


Stosowałam ten produkt dwa razy dziennie: rano przed nałożeniem tuszu oraz na noc.  Powiem Wam szczerze, że widzę różnice ale tego serum już używać nie będę, gdyż oczy bardzo mnie swędziały i non stop miałam ochotę je trzeć... Wydaje mi się, że wystąpiła u mnie jakaś reakcja alergiczna, dlatego nie polecam tego serum osobom, które są skłonne do różnego rodzaju alergii. 
Tak moje rzęsy wyglądają po miesiącu stosowania:


Kolejne serum wygląda tak:


Stosowałam ten produkt miesiąc czasu, w taki sam sposób jak poprzednie, nie wywołał u mnie żadnej reakcji alergicznej i sprawował się bardzo dobrze. Teraz sami zobaczcie rezultaty tego testu:


Mi osobiście efekty tych testów mega się podobają! Tak aktualnie prezentują się moje rzęsy z tuszem:


Zdaje sobie z tego sprawę, że moje rzęsy nie są jeszcze w super formie ale chciałam się z Wami podzielić jak wyglądają.

Posted by Agnieszka

40 komentarzy:

  1. Mega fajny post, akurat mialam zamiar sobie kupowac odzywke do rzęs./Monia❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze przyznam, że nigdy nie miałam okazji używać żadnej z tych dwóch wspomnianych przez Ciebie odżywek. Jednak z opinii dziewczyn z naszego składu można wywnioskować, że hitem jest Long4Lashes, ale wymaga regularnego stosowania. U mnie niedługo na blogu pojawi się naturalny sposób na dłuższe i gęstsze rzęsy, więc koniecznie musisz wypróbować! Wesołych Świąt kochana!

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musisz sobie wypróbować :)
      Również Ci życzę Wesołych Świąt :*

      Usuń
  3. Ale ty masz śliczne te rzęsy, zazdroszczę! Super post, czekam na kolejny ;* ~ Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje oczy, brwi i rzesy sa cudowne:) skusilabym sie na ta druga odzywke😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :*
      Już od 20 przeceny w Rossmanie także może się skusisz ;)

      Usuń
  5. Masz piękne rzęsy 😘😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś serum z alverde i było całkiem niezłe, ale chyba jednak wolę mój niezastąpiony olejek rycynowy :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od niedawna używam olejku i jestem ciekawa efektów :)

      Usuń
  7. Stosuję odżywkę z konkurencyjnej firmy i muszę przyznać że działa cuda :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Świetny post:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy to serum wydluza rzesy? Pytam bo nosze okulary i nie moge uzywac nic do wydluza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na zdjęciach powyżej - mi rzęsy się troszkę wydłużyły także nie będą one odpowiednie dla Ciebie ;)

      Usuń
  10. Dobrze wiedzieć, który lepszy! Super wpis :) a rzęsy- widać efekt. Więcej takich wpisów Aga 💜💜/Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      W takim razie będę się starać robić jak najwięcej podobnych wpisów :)

      Usuń
  11. Piękne rzęsy ;) stosowalam kiedyś serum z Eveline, ale nie widziałam żadnych efektów w sumie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      To bardzo szkoda, gdyż jak widać na moich rzęsach są efekty ;3

      Usuń
  12. ja testowałam kiedys tez jakies serum do rzes i tez zauwazylam zmiane. Nad tymi od eveline sie zastanawialam, bo nie kosztuja fortuny, a daja calkiem fajny efekt, jak widac!

    Ola Brzeska blog
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj daje dość satysfakcjonujące efekty także polecam ;)

      Usuń
  13. Masz piękne rzęsy i jak najbardziej są w świetnej formie! :D Zachęciłaś mnie tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Super, cieszę się! ;3

      Usuń
  14. Ja planuję zakup Long4Lashes, jestem jej strasznie ciekawa. Kiedyś miałam odżywkę z Eveline, nie tę o której piszesz, ale nie zauważyłam spektakularnych efektów. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w planach sobie ją zakupić na aktualnych promocjach ale słyszałam dużo opinii, że wypadają rzęsy i mnie to troszkę przestraszyło ;)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  15. Ja właśnie myślałam o tym, żeby wypróbować te sera. Kiedyś miałam z Wibo i oprócz tego, że wydłużyła rzęsy to w ogóle ich nie wzmocniła. A po jakimś czasie zaczęły mnie szczypać oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sobie zakupić i zobaczyć jak się będzie sprawowała bo nie jest droga, a jakby dawała efekty to idealnie ;) Odnośnie szczypania oczu to miałam podobnie z tą pierwszą odżywką.

      Usuń
  16. Polecam również odżywkę z Alverde Naturalkosmetik - efekty też są fajne, a nie ma żadnej reakcji alergicznej :) ja swoją używam raz dziennie na noc i juz po 2 tyg widziałam 1 efekty - rzęsy zrobiły się dużo twardsze i przestały wypadać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nigdy nie słyszałam o tej odżywce ale kto wie może wypróbuje :)
      Dziękuje za polecenie i również pozdrawiam ;3

      Usuń
  17. Świetny efekt :) Ja w zasadzie nigdy nie używałam takiego serum czy odżywki. Może powinnam zacząć bo moje rzęsy nie są w najlepszej kondycji. Często nakładam na rzęsy wazelinę kosmetyczną albo olejek rycynowy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Olejek słyszałam, że też jest bardzo dobry, także może Ci pomoże ;3
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  18. ale masz śliczne oczy! muszę wypróbować serum!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Trzymam kciuki, żeby były efekty ;)

      Usuń
  19. nie używałam nigdy serum do rzęs chociaż czuję że moje rzęsy i tego wymagają powoli, ale powiem ci że fajny wpis bo tym sposobem przekonałaś mnie do tego serum z Eveline, szkoda że nie wpadłam na ten wpis chociaż 3 dni remu, załapałabym się na Rosmanową promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szkoda, gdyż właśnie po to dodałam tego posta ;c
      Ale ona nie jest bardzo droga także można kupić bez przeceny ;)

      Usuń
  20. Piękne spojrzenie, idealne brwi i nieskazitelna cera <3

    OdpowiedzUsuń