niedziela, 23 kwietnia 2017

REVIEW DURALINE - INGLOT


Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją duraline od inglot, jeśli jesteście ciekawi to zapraszam.



Kupiłam go ze względu na to, że szukałam idealnego produktu pod pigment/sypki cień, wiadomo jak używałam korektora by produkt się ładnie "przykleił" nie wyglądało to jakoś bardzo atrakcyjne..
Słyszałam dużo pozytywnych opinii na jego temat i pomyślałam - spróbuje! Koszt tej malutkiej buteleczki to 26 złoty za 9 ml.


Na pierwszy rzut oka od razu widać, że złoty pigment z duraline jest bardziej intensywny i o wiele lepiej wygląda na powiece. Dodatkowo bardzo wygodnie nakładało mi się zarówno cienie jak i pigment. Zauważyłam również, że po nałożeniu duraline pigment tylko delikatnie mi się osypał, dosłownie kilka brokacików spadło na mój policzek, a niestety na drugiej powiece brokat miałam dosłownie wszędzie, co można zobaczyć wyżej w troszkę mniejszym stopniu. Moim zdaniem trafiłam w 100% z tym zakupem!

INNE ZASTOSOWANIA DURALINE:

1. Tworzenie bazy pod podkład.
2.Nakładanie cieni/pigmentów na mokro.
3.Tworzenie eyelinerów.
4.Nakładanie ozdób brokatów na mokro.
5.Utrwalanie pomadki.
6.Sposób na zasychający tusz.
7.Jako baz pod cienie.
8.Makijaż brwi

Powiem Wam szczerze ja stosowałam ten płyn tylko pod pigment, więc nie powiem Wam jak stosuje się ten produkt w powyższych zastosowaniach.
Posted by Agnieszka

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i ciekawy post ;* Rzeczywiście widać różnicę w makijażu bez i z duraline. Myślę, że to świetny produkt dla osób, które często wykonują takie makijaże oczu. Jak widać na Twoim przykładzie, to warto haha :D /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica jest ogromna, chętnie bym sprawdziła pod podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy są jakieś szczególne cechy cery/karnacji z którymi będzie się dobrze komponował?

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt :) efekty faktycznie są zadowalające ;) podoba mi się jego wielofunkcyjne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      On ma naprawdę dużo zastosowań, dlatego warto kupić ;3

      Usuń
  5. Świetne! Sama pomyśle nad zakupem! ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mega efekt. :) Firma inglot od dawna ma moje zaufanie! Uwielbiam od nich podkład do twarzy ;)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, efekt jest super :)
      Buziaki ;3

      Usuń
  7. Bardzo lubię ten produkt, świetnie się sprawdza i naprawdę robi cuda z cieniami oraz pigmentami :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny uniwersalny produkt :) też muszę się w niego zaopatrzyć,
    bo pomysłów wiele, a kleić brokatów nie ma na co :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo czytałam o tym duraline'ie. Nie używam pigmentów, ale na prawdę różnica bez a z duraline just ogromna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie chciałam pokazać tą różnicę, żebyście zobaczyli jaka ona jest wielka ;)

      Usuń
  10. Rzeczywiście widać różnicę :) pigment na duraline wygląda zdecydowanie lepiej :), a przy okazji świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam go jeszcze, ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo słyszałam dobrego o tym produkcie. Chyba muszę odwiedzić Inglota i go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz kombinować z makijażem to jak najbardziej kupuj :)

      Usuń
  13. Chętnie przeczytam o innych zastosowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam na sobie pełny makijaż, właściwie to na ten nie pełny też nie mam czasu... Pięknie pomalowane oczy, choć dla mnie zbyt wyzywający jest ten brokat. Nie odważyłabym się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      Ja takie makijaże robię sobie jedynie w domu, a na co dzień preferuje raczej delikatniejsze :)

      Usuń
  15. Kiedyś, dawno temu uwielbiałam Inglota. Teraz nie używam praktycznie nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bo produkty Inglota są naprawdę fajne ;)

      Usuń
  16. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego duraline, sama ostatnio miałam ogromną ochotę na jego zakup. Chyba następnym razem będę musiała się skusić, bo efekt jest naprawdę rewelacyjny.

    W wolnej chwili zapraszam na nowy post ❤ jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, efekt jest bardzo zadowalający :)

      Usuń