środa, 3 maja 2017

POBUDŹ SWOJĄ KREATYWNOŚĆ #ETUO


Dzisiaj przychodzę do Was z wpisem w którym nie tylko przedstawię Wam stronkę z bardzo ładnymi casami ale również pokaże dwa z nich!




Przedstawiłam Wam jak na razie jedno etui, a teraz napiszę coś o stronie z której te obudowy dostałam. Etuo.pl to polska firma, która w swojej ofercie posiada głównie casy na telefon, ale również akcesoria do telefonów typu: szkło hartowane, ładowarki... Dodatkowo mają świetną opcję z którą wiąże się tytuł wpisu. Mianowicie można pobudzić swoją kreatywność i stworzyć swój własny niepowtarzalny wzór na telefon! 

(Link do marmurka: https://www.etuo.pl/etui-na-telefon-marble-collection-bialy-marmur.html)

Na koniec chce się z Wami podzielić kodem rabatowym na -10% z hasłem: instaznizka, jest on bezterminowy i można go użyć do wszystkich rzeczy, które mają na sklepie. 

Posted by Agnieszka 

29 komentarzy:

  1. Obudowa wygląda świetnie,mimo że kobieca a ty wyglądasz prześlicznie. Miłego długiego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że polskie stronki dają taką możliwość, aby samemu zaprojektować etui do telefonu. Już kiedyś słyszałam wiele pozytywnych komentarzy na temat Etuo.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny i przydatny post! Case'y są prześliczne, a zdjęcia też cudowne <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

      Usuń
  3. Super zdjęcia i super post :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hohoho zdjęcia sztos ! A nowa obudowa świetna i idealna dla Ciebie :* :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tych etiu. Świetna sprawa z taką personalizacją ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zwykłe czarne etui i mi wystarczy. Jednak dawniej lubiłąm kolorowe obudowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet nie wiedziałam, że są takie mozliwości. Fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Etui naprawdę świetnie wygląda na twoim telefonie.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa etui z tego sklepu. Na stronę trafiłam przypadkiem a niedługo po moich pierwszych zakupach zrobił się szum :D Ale nie ma się co dziwić bo są dobrze wykonane (ja akurat wybrałam gotowe wzory), ale też fajną opcją jest wgranie własnego zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno wejdę na stronę i użyje kodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale super! Na pewno zajrzę. ;)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny marmurek. Muszę rozejrzeć się za innymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zainwestowałam w etui na początku i to był mój błąd - jak dziecko dorwało się do telefonu to już jest zdemolowany i nie ma czego ratować :P :)

    http://matkowac-nie-zwariowac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy pomysł, na stworzenie unikalnej obudowy. myślę, że to też fajny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne etui! swietnie przygotowany post 💓

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna obudowa;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jedną obudowę z tej strony, jest świetna! Marzę o współpracy z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obudowa super! Chyba muszę zajrzeć na tą stronę i poszukać nowego ubranka na swój telefon :D Pozdrawiam​

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie możliwości personalizacji bardzo mi odpowiadają. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, swietne. Jestem na etapie wyboru case'a ale nie mam dobrych wspomnien z zakupami typu 'zaprojektuj swoj case', moze czas sprobowac sklepu z polcenia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią zajrzę, bo właśnie niedawno kupiłam sobie nowy telefon i jestem w trakcie poszukiwania jakiejś obudowy lub etui. A czy można zamówić sobie niestandardowe etui jeśli chodzi o wymiary? Mój telefon jest dosyć duży i raczej mało popularnt, więc mam problemy ze znalezieniem fajnej obudowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Etui idealnie pasuje do Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie z Wietnamu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaciekawiona jestem tymi obudowami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo! Case'y na telefon to moje uzależnienie. Chętnie sprawdzę ich ofertę, bo wydaje sie naprawdę ciekawa, a ten marmurkowy to moje marzenie :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń