niedziela, 19 marca 2017

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW


W końcu doczekaliście się posta dotyczącego moich włosów! 


Ogólnie ja nie chciałam robić tego posta, ponieważ  nie używam wielu produktów do włosów, ale ze względu na Was zrobiłam go. Produkty, które posiadam to tak szczerze podstawowe produkty, które trzeba używać by wasze włosy nie były tłuste.

Pierwszy produkt to oczywiście szampon.




Drugi produkt to odżywka:



Moja opinia na temat tych produktów jest bardzo pozytywna, ponieważ to co piszą o nim w internecie jest w 100% prawdziwe. Miałam problem z wypadaniem włosów, moje włosy nie miały blasku. Odkąd używam tych produktów widzę diametralną zmianę i w sumie nie tylko ja bo dostaje od Was bardzo dużo pozytywnych opinii, za co oczywiście dziękuje. Oczywiście ja nie wiem jak te produkty zadziałają na Wasze włosy, więc nie daje Wam 100% gwarancji dobrego działania, ale trzymam kciuki, żeby zadziałały tak samo jak u mnie :)

Jak ja stosuje te produkty:

1.Mocze moje włosy wodą.
2.Nakładam szapom i myje włosy.
3.Płucze włosy wodą, na których jest szampon.
4.Nakładam odżywkę od końca włosów w górę.
5.Czekam minimum 5 minut.
6.Na koniec jeszcze raz płuczę włosy z odżywki.

Gdy na koniec płuczemy włosy po odżywce, one są po prostu cudowne! Bardzo mięciutkie, błyszczące i wyglądają zdrowo.

Podsumowując te produkty to jak dla mnie  traf w dziesiątkę! 

Suchy szampon z Batiste :



Posiadam również suchy szampon, którego używam bardzo rzadko, gdyż zazwyczaj moje włosy są w dobrej kondycji, ale nieraz mam "bad day hair" i moje włosy bardzo mi się nie podobają, są takie przyklapnięte i mam ochotę z nimi coś zrobić.(podaje przykład, gdy nie mam czasu umyć włosów - bo to byłoby najlepsze rozwiązanie) Wtedy przychodzi mi na ratunek suchy szampon! Popryskam sobie nim włosy, ułożę i moje włosy wyglądają o wiele lepiej.
Posted by Agnieszka

20 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam żadnego produktu z Aussie, ale po tej recenzji zaciekawiła mnie odżywka. Suchy szampon zawsze warto mieć. Ja używam go raz na kilka tygodni, w nagłych wypadkach, więc starcza mi na baaardzo długo, a potrafi uratować :D

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli wypróbujesz to daj znać jak się sprawdził :)

      Usuń
  2. Hej! Świetny post, słyszalam o tych koemtykach i chyba naprawde sa super:)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem używam tego szamponu z Batiste i całkiem dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sie niestety nie sprawdzily :( dobrze ze na tobie dzialaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio moje włosy zaczęły mocno wypadać (uroki poporodowe) ;) być może jest to dla mnie strzał w 10! Muszę przetestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przetestuj i daj znać ;)

      Usuń
  6. Jestem trochę zaskoczona, że po produktach Aussie Twoje włosy się nie przetłuszczają, nie są przeciążone - zwracając uwagę na ilość silikonów w składzie to naprawdę cud :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie powiem szczerze, że większość osób w moim otoczeniu bardzo je chwali i ja sama widzę, że są o wiele lepsze niż kiedyś :)

      Usuń
  7. Inspirujesz mnie, żebym w końcu przetestowała suchy szampon. Czasem zbawi życie ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)
      Oj tak ratuje! ;3

      Usuń
  8. Z aussie mam suchy szampon do włosów i zapach ma podobny do tego w zsypie na śmieci... Także nie wiem, czy ktoś się pomylił i używał suchego szamponu jako odświerzacza powietrza czy naprawdę produkt ten śmierdzi... Dlatego nie ufam już więcej tej firmie... A tego z batiste nigdy nie próbowałam, chociaż naprawdę wszyscy go zachwalają ;) Fajnie, że napisałaś taki post, bo jestem prawdziwą włosomaniaczką i wszystko w tej tematyce niezwykle mnie interesuje ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że takie niemiłe przeżycia miałaś z tą firmą bo mi sprawdza się naprawdę okej :)
      Bardzo się cieszę, że Ci się spodobał ;3

      Usuń
  9. koniecznie muszę wypróbować ;) świetny post ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  10. Z Aussie nic nie miałam, ale szampony Batiste to mój hit :)

    OdpowiedzUsuń