niedziela, 5 marca 2017

MY ROOM


Dziś mam dla Was post dotyczący mojego pokoju - przed remontem i po remoncie. Jestem mega podekscytowana tym remontem, gdyż w sumie chciałam coś zmienić w moim pokoju.
Wszystko jest teraz tak jak chciałam, na nic nie narzekam, gdyż jest po prostu - idealnie.

 PRZED REMONTEM!








Długo czekaliście na tego posta i w końcu jest! Dopiero teraz jak pisze tego posta zauważam jak bardzo zmienił się mój pokój i jakość moich zdjęć ;o Jestem bardzo zadowolona z tych zmian i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej! Na moim snapchacie w najbliższym czasie pokaże Wam mój pokój z bliższa i poodpowiadam na pytanka dotyczące pokoju, także śledźcie bo tam zazwyczaj wiecie wszystko pierwsi! :) A teraz zapraszam do oglądania zdjęć mojego nowego pokoju.

PO REMONCIE!






 






Posted by Agnieszka

28 komentarzy:

  1. Kochana Twój nowy pokój jest świetny! Uwielbiam pokoje zaprojektowane na biało. Ja w kwietniu również będę robiła remont swojego pokoju i zamierzam zaprojektować go na szaro-biało-turkusowy, uwielbiam te kolory!
    Pozdrawiam!

    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow mega zmiana! Teraz wygląda świetnie <3 Dawno mnie tam chyba nie było xD /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna toaletka i łóżko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wpisy :) Pokój wygląda cudownie! Marzy mi się takie wielki i piękne łóżko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo jaśniej się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  6. wowo co za zmiana super! Jestem pewna, że coraz więcej dodatków będzie się pojawiało w twoim pokoju oczywiście wszystkie zobaczymy ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda ślicznie i po remoncie i przed! Cudowne to łóżko ;) Czekam na kolejny, daga

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! tylko do biurko takie o ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda extra - super metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancko i stylowo. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze marzyłam o takiej toaletce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wygląda twój pokój. również chciałam dodać taki post, ale u mnie remont ciągnie się od półtora roku...

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, trzymam kciuki, żeby w końcu się skończył :)

      Usuń
  13. Świetne zdjecia i super blog!

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Jeśli Ci się podoba to zaobserwuj ;3

      Usuń
  14. Pokój przepiękny - aż sama chciałabym sie w nim znaleźć 💜

    OdpowiedzUsuń