poniedziałek, 13 lutego 2017

PROPOZYCJA MAKIJAŻU WALENTYNKOWEGO


Hejka dziś mam dla Was makijaż walentynkowy - oczu. 

Do powyższego makijażu użyłam:

Na całą twarz - Derm Krem Bepanthen

Pod oczy - żel pod oczy na sińce, obrzmienia z arniką


Cienie z paletki Too Faced - Bon Bons


Żel do brwi - eyebrow fixer, wibo


Biała kredka na wodną linie oka - Rimmel, nr.07, PURE WHITE


Serum do rzęs 8w1, Eveline


Tusz do rzęs - Bourjois, Twist up the Volume


Korektor pod oczy - 8w1 kryjąco-rozświetlający, Eveline Comsetics


Eyeliner pen - Eveline


Rozświetlacz - Makeup Revolution, Goddes of Love


Tak prezentował się cały makijaż:

video

Niestety mam tylko nagranie ze snapchata, ale jeśli jesteście na nim to widzieliście go bardzo dokładnie, gdyż nagrywałam w nim snapy cały dzień! Natomiast jeśli jeszcze jakimś cudem nie jesteście na moim snapchacie to zapraszam, gdyż dużo się tam dzieje i obserwując go na bieżąco wiecie wszystko jako pierwsi! :)


Posted by Agnieszka

14 komentarzy:

  1. Śliczny <3 właśnie polecam siostrze, bo mnie makijaże walentynkowe nie dotyczą xD /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Mnie również walentynki nie dotyczą, ale można ten dzień także spędzić fajnie samemu lub z przyjaciółką :)

      Usuń
  2. świetny makijaż;* czekam na kolejny! ~Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę paletki :) jest świetna :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak jest cudowna!
      Bardzo mi miło i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie wyszło! I tak oryginalnie. Do tego wszystko jest proste do zrobienia. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :) Cieszę się, że się spodobał :*

      Usuń
  5. piekny makijaz nie moge sie doczekac kolejnych <3 <3
    masz sliczne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ten żel pod oczy daję radę, bo ja miałam coś podobnego i byl dość kiepski ?
    Makijaż świetny, a te serduszka są przeurocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sprawdza się naprawdę dobrze ;)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  7. Aga naprawdę świetny post to jak pokazałaś wszystko krok po kroku ..mega !

    OdpowiedzUsuń