niedziela, 5 lutego 2017

NOWA SERIA / DIY Z RED LIPSTICK MONSTER


Zaczynamy nową serię!


Ucieszyłam się, gdy wpadłam na pomysł stworzenia te serii, ponieważ wiem, że nikt jeszcze nie robił nic podobnego, dlatego jest ona oryginalna. Na czym ta seria będzie w ogóle polegała? Mianowicie: co jakiś czas będę wykonywała wybrane przez siebie DIY, wstawiała  tutaj zdjęcia, opis i dzieliła się z Wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.  Wydaje mi się, że to całkiem fajny pomysł i mam nadzieję, że Wam również się spodoba.

Posted by Agnieszka

24 komentarze:

  1. Z niecierpliwością czekam na pierwsze DIY, mam nadzieję, że spodoba mi sie jakiś pomysł i zrobię go sama! ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę na moim snapchacie mówię, gdy robię jakieś DIY, więc warto oglądać :)
      Również mam taką nadzieję ;3

      Usuń
  2. Super pomysł! Czekam na pierwszy post z tej serii ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! I czekam na pierwsze DIY :*~Dags

    OdpowiedzUsuń
  4. Red Lipstick Monster bardzo się wyróżnia. Czekam aż wyda coś dla płci brzydkiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :)
      Na pewno nie tylko Ty czekasz, ale trzymam kciuki, żeby nastąpiło to jak najszybciej.

      Usuń
  5. Świetny pomysł na serię! Faktycznie, nie słyszałam wcześniej o niczym podobnym ;).
    Obserwuję <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :*
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Super pomysł :)

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na serię! Z pewnością zaglądałabym tu częściej by zobaczyć jak ona Ci się dobrze rozwija :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje, w takim razie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ją lubię, ale niestety DIY to nie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy lubi coś innego :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Oo jak miło, że wpadłaś :)
      Już niedługo się pojawią.

      Usuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń