niedziela, 19 lutego 2017

MOJE MAKIJAŻE



Doczekaliście się wreszcie posta dotyczącego moich makijaży, które sama wykonałam. Jeśli śledzicie mnie na snapchacie to wiecie, że od końca tamtego roku zaczęłam bardziej interesować się makijażem i próbować nowych rzeczy.

Nie ocenie siebie jak mi to aktualnie wychodzi, gdyż to raczej obiektywna opinia by nie była, więc to zostawiam Wam, ale cieszę się, że nie spoczęłam na laurach tylko wzięłam się za swoją nową odkrytą pasję i ją rozwijam. Was również motywuje byście nie blokowali się w rozwijaniu Waszych może dziwnych, niespotykanych pasji tylko je  pogłębiali nie zwracając uwagi na ludzi, którzy może się z tego śmieją, a może wytykają palcami. 










Tak wyglądał mój pierwszy makijaż jaki zrobiłam, oj jest różnica.

Posted by Agnieszka

19 komentarzy:

  1. Aga no świetny post! Robisz tak duże postępy mam nadzieję,że jesteś z siebie dumna !! PS.a link do drugiego ig gdzie w poście ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło, dziękuje :*
      Nie ma go już, wszystkie makijaże mam na tym instagramie co wyżej ;)

      Usuń
  2. Pięknie malujesz cieniami! Zawsze chciałam tak ładnie malować ale jakoś mi to nie wychodzi, zawsze jedno oko wychodzi tak a drugie tak :o może mam krzywe oczy hahah :D
    Świetnie! :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Trzeba ćwiczyć, a zapewniam Cię że wyjdzie, jak to się mówi: praktyka czyni mistrza! *.*

      Usuń
  3. Piękne makijaże a te maleńkie czarne serduszka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają. Ja makijażu wciąż się uczę. Strasznie polubiłam mocniejsze kolory na oku i staram się doskonali swoje prace ;)

    Obserwuję i czekam na więcej :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wciąż się uczę i mam nadzieję, że będą zarówno u Ciebie jak i u mnie postępy :)
      Dziękuje, miło mi ;3

      Usuń
  5. Świetny post! Wszystkie makijaże są po prostu cudowne, ja na pewno bym nie umiała czegoś takiego zrobić ;* Robisz w tym mega postępy, mimo że i tak już jesteś w tym świetna <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasia :*
      Bardzo mi miło, że tak uważasz :)

      Usuń
  6. Przepiękne makijaże! Ja też ostatnio zaczęłam eksperymentować, trzeba próbować aż w końcu wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie to wygląda! ja muszę w końcu zakupić jakieś lepsze paletki i będę szaleć :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają, mamy podobny gust w makijażu hah :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne makijaże, masz rękę i oko, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń