niedziela, 12 lutego 2017

INTERNET FRIENDS


Pewnie część z Was po przeczytaniu tytułu posta od razu stwierdzi, że internetowe przyjaźnie nie istnieją albo że są krótkotrwałe...


Mam dwie najlepsze przyjaciółki internetowe: Ale oraz Dagmarę. Z Alą poznałam się przez konwersacje Saszanators, a z Dagą ogólnie przez grupę fanów Saszan. Powiem Wam szczerze na początku sama myślałam, że to chwilowe, ale później przekonałam się, że jednak nie! Znamy się już rok i nie ma dnia żebyśmy do siebie nie snapowały i nie mówiły co u nas, jak się czujemy i tak dalej. Może to dziwnie zabrzmi, ale czujemy się jakbyśmy się znały od zawsze, chociaż tak naprawdę nigdy się nie widziałyśmy, gdyż dzielą nas setki kilometrów...
Napiszcie czy Wy może macie takie osoby, a jeśli tak to podzielcie się ze mną Waszymi historiami, chętnie przeczytam :)




Posted by Agnieszka

20 komentarzy:

  1. Ten post nic nie wniósł do mojego życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten post nie miał tego na celu, a skoro przeczytałaś/eś to znaczy, że chciałaś/eś ;)

      Usuń
  2. Jasne! sam mam internetowych znajomych, którzy są rewelacyjni, gratuluje Ci twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również gratuluje twoich :)

      Usuń
  3. Jak dla mnie znajomości przez internet nie da się nazwać przyjaźnią. Owszem, można się nawzajem wspierać, pomagać doradzać, ale to nie to samo gdy zadzwonisz do kogoś oddalonego o dwa kilometry a kogoś kto mieszka na drugim końcu Polski czy w innym kraju. Od osob poznanych przez internet nie da się poczuć tego samego ciepła co od tej która w trudnych sytuacjach jest w stanie po prostu do Ciebie przyjść lub zabrać na kawę. Jednak wiem, że są osoby, którym "internetowa przyjaźń" bardzo pomogła, ja sama poznałam przez internet wielu wspaniałych ludzi, jednak mimo, że z niektórymi prowadziałam naprawdę szczere rozmowy to mimo wszystko, nie nazwałabym tej relacji jako taką przyjaźnią, tym bardziej jeśli opiera się ona tylko na snapowaniu i krótkiej wymianie zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zdanie, ale bardzo dziękuje, że wyraziłaś/eś swoje :)
      Moja znajomość nie opiera się tylko na snapowaniu i krótkiej wymianie zdań, tak jak Ty rozmawiam z nimi szczerze i nasza relacja jest naprawdę super ;)

      Usuń
    2. W takim razie, bardzo się cieszę i życzę Ci, żeby te znajomości zostały w Twoim życiu na zawsze <3 buziaki

      Usuń
    3. Bardzo dziękuje, Tobie również tego życzę <3
      Buziaki :)

      Usuń
  4. Super post i zdjęcia! Sama nie mam internetowego przyjaciela, ale myślę, że to mogłoby być fajne xD /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez internet poznałam kilka cudownych osób, dlatego też uważam, że internetowe przyjaźnie to naprawdę świetna sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka koleżanek poznanych przez internet, takimi z którymi piszę często i wiemy co sie u drugiej dzieje, choć nie nazywam jednak ich przyjaciółkami, bo u mnie przyjaźń ma trochę inną definicję :) Tak czy inaczej, bardzo się cieszę, że poznałam te osoby i mam nadzieję że będzie mi dane je kiedyś poznać osobiście :) Fajnie, że ty również jesteś zadowolona z takich znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę, że poznałaś swoich znajomych i trzymam kciuki, żebyś ich spotkała :)

      Usuń
  7. Super post!Kocham Cie ~Dagmara ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam bardzo dobrego kolegę znamy się od 10 lat już ponad, bardzo często rozmawiamy ale kilka przykładów bym jeszcze znalazła ;) czasami można poznać kogoś naprawdę fajnego a mieszka od nas setki kilometrów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje tak długiej znajomości!
      Oj tak, jesteśmy tego przykładem :)

      Usuń
  9. Internetowe przyjaźnie? zdecydowanie tak! poznajemy tyle osób które mają podobne zainteresowania czy problemy. Ja poznałam m.in. dwie fantastyczne dziewczyny przez internet, okazało się że są w moim wieku i z tego samego miasta, a do tego to samo uwielbienie:żużel ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Kama nie wiedziałam ;oo
      Musisz mi wszystko opowiedzieć ! :*

      Usuń