niedziela, 26 lutego 2017

#1 PALETKA TOO FACED - BON BONS


Ta cudowna paletka rozpoczęła moje makijażowe perełki w 2017 roku!



Jeśli obserwujecie mnie na moim snapchacie to wiecie, że stworzyłam sobie taką listę co bym chciała nabyć w 2017 roku i właśnie ta paletka rozpoczęła spełnianie tych moich "większych" marzeń. 
Jak widzicie paletka jest cudowna zarówno z wewnątrz jak i zewnątrz! 


Przejdźmy do najważniejszego czyli do wnętrza paletki. Znajdziemy tam 16 cieni w tym 14 mniejszych i 2 większe. Cena tej paletki to 189 złoty (Sephora) 


Kolorki jak widzicie są piękne, pigmentacja mnie osobiście powala! Dodatkowo ten zapach czekolady powoduje, że za każdym razem gdy się maluje robię się głodna. Jest tak intensywny, że aż sama się zdziwiłam, gdy pierwszy raz ją otworzyłam. Miałam wcześniej i nadal mam paletkę z Makeup Revolution i w porównaniu z tą paletką to pigmentacja w MR jest dość słaba...
Na pewno na moim instagramie makijażowym oraz snapchacie będziecie mogli zobaczyć jak te kolorki prezentują się na powiekach. Podsumowując: jeśli chodzi o ocenę po dłuższym czasie użytkowania to wynosi ona 10/10. Świetna paletka.

+ Chciałam Was poinformować, że dokładnie od 24 lutego 2017 mam swojego FANPAGE na Facebooku: Chicofstylee, serdecznie zapraszam :)
Posted by Agnieszka

22 komentarze:

  1. Te paletki są tak słodkie że szok! Kupiłbym nawet nie używając ich :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość kolorów w moim typie - szkoda tylko, że jest dla mnie tak nieosiągalna... ehh, trzeba przeboleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sobie ją kupisz, uwierz w to i postaraj się, a tak się stanie ;)

      Usuń
  3. Paletki z Too Faced są takie urocze, ich wygląd mnie totalnie powala *w* nie miałam okazji ich wypróbować i nie wiem czy będę takową miała, bo się nie maluję i nie zamierzam się malować ^^
    Pozdrawiam
    ~!
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak paletki z Too Faced są świetne!
      również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Powodzenia w spełnianiu celów w tym roku. Fajnie piszesz posty. Co do paletek to nie w powiem się bo to nie mój świat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło :)
      Rozumiem.

      Usuń
  5. Kuszą mnie te paletki z Too Faced ale póki co to muszę nauczyć się malowac na moich opadających powiekach ;(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj trików na opadającą opiekę i popróbuj, praktyka czyni mistrza! :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie kusi mnie ta paletka... opakowania z Too Faced niby są porządne, ale graficznie mi się nie podobają, cena jest dość wysoka, a słyszałam sprzeczne opinie o jakości cieni. No i obecnie raczej stawiałabym na pomarańczowe barwy, bo brązy i róże już mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi osobiście paletka się podoba i mam pozytywną opinią na jej temat :)
      Jeśli chodzi o kolory, które Ci się podobają to poszukaj cieni, które będą idealne dla Ciebie, a na pewno znajdziesz ;3

      Usuń
  7. marzy mi się to cudo! <3 uwielbiam kosmetyki w różowych opakowaniach, bo sa takie dziewczęce, słodkie i urocze! :) jednka wiadomo, że najwazniejsze co innego, a tu kolorki są super i pigmentacja świetna! :) dodatkowo ten zapach czekolady mmm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie podsumowałaś wszystko co tyczy się tej paletki! :)

      Usuń
  8. Wszystkie kolorki mi się podobają, ale osobiście na pewno tych kolorowych typu róż czy niebieski nie używałabym na sobie. Gdyby nie te kolory, to na pewno skusiłabym się na nią, bo reszta jest cudowna!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od gustu, jest wiele paletek na rynku nie tylko z firmy Too Faced, które są cudowne, na pewno znajdziesz swoją idealną :)

      Usuń
  9. mam ja i uwielbiam :) teraz musze sie po sweet peach wybrac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie muszę ją nabyć :)

      Usuń
  10. No twoje makijaże z tą paletą są śliczne i na snapie i na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się kolorki w tej paletce. A wogole na blogu bardzo ładnie sobie radzisz z grafika. Jak ty to robisz? Ja nie wiem z czego korzystać. Z photoshopa czy innego programu graficznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Staram się jak mogę, korzystam z picmonkey.pl ;3

      Usuń