niedziela, 1 stycznia 2017

THE FIRST HIGH SCHOOL


Dziś opowiem jak czuje się w nowej szkole, a mianowicie w pierwszej liceum. Jestem już w tej klasie cztery pełne miesiące i powiem Wam szczerze czuje się w niej świetnie. Liceum to całkiem inna bajka niż gimnazjum.

 Ludzie są bardziej wyrozumiali, pomocni, mili, nie patrzą na Ciebie jak na dziwoląga bo ubierasz się inaczej, malujesz czy zachowujesz. Odmienność jest fajna i w końcu w liceum tak na to wszystko patrzą. Jeśli chodzi o osoby z klasy powiem tyle - udała mi się na prawdę super klasa! Osoby mega pozytywne, pełne energii,otwarte i oczywiście przyjacielskie. Mam nadzieję, że w takim krótkim ale moim zdaniem dość dosadnym tekście zawarłam to co mogłabym napisać na bardzo dużo stron, ale po co? Z własnego doświadczenia wiem, że lepiej napisać mniej, gdyż wtedy mamy pewność, że ludzie to  przeczytają.






Kurtka - House

Bluza - Stradivarius

Spodnie - Cropp 

Buty - CCC

23 komentarze:

  1. Ja za rok piszę egzaminy gimnazjalne, szczerze? Nie mam pojęcia gdzie iść. Myślałam o biochemie, ale to ciężki kierunek :/
    Szczęśliwego nowego roku <3
    obserwuje i liczę na rewanż
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas szybko minie i zanim się nie obejrzysz będziesz je pisać. Sama nie wiedziałam na jaki kierunek iść, wybierz ten który jest Ci najbliższy :)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  2. Mam dokładnie to samo (jak dobrze wiesz xD) ;* śliczne zdjęcia <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wiem wiem :*
      Dziękuje Kasia ;3

      Usuń
  3. To co piszesz o liceum może jest prawdą w twoim przypadku,ale w moim niekoniecznie tak było :/ Dużo zależy od ludzi,których spotykamy niezależnie czy w szkole czy w pracy czy gdzieś jeszcze indziej. Ale to dobrze,że Ci się podoba :D

    http://theblacksweatshirt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przykre, że nie było tak fajnie jak u mnie ;c
      Tak, zgadzam się wszystko zależy od ludzi...
      Również się cieszę :)

      Usuń
  4. Życzę Ci powodzenia w liceum osiągnij to co zamierzasz. Świetne zdjęcia, bardzo mi się spodobały. Pozdrawiam !
    naciakaq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :3
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo dobrze, że trafiłas na fajną klasę w tych czasach to rzadkość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale się z Tobą zgodzę i również się cieszę :)

      Usuń
  6. No w końcu! Liczyłam na coś innego, ale wiem że wolisz krótko i treściwie. Jak zawsze świetne zdjęcia dobrze,że złapałaś jesień ! haha ;):D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz rację wole właśnie pisać krótko ale treściwie :)
      Dziękuje :*

      Usuń
  7. Tak, między gimnazjum a liceum jest ogromna przepaść i pierwsza klasa była dla mnie jednym wielkim chaosem... Na szczęście, już jest lepiej ;) Także nie ma się co przejmować! Pięknie wyglądasz!

    PS. Czy Twój snap nadal działa? Chciałam Cię dodać, jednak nie mogłam wyszukać tej nazwy...

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja właśnie w tym czasie przezywam taki mały chaos jeśli chodzi o naukę -,- Dziękuje bardzo :3
      Tak, codziennie na nim nagrywam: ladyaagnes :) Jeśli Ci się nadal nie uda to napisz na instagrama do mnie, jakoś sobie poradzimy ;)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Też jestem w 1 klasie szkoły średniej, tylko że w technikum i różnica jest ogromna. Inny klimat, ludzie, klasa, nauczyciele, podejście do uczniów i tak dalej... Ale wydaje mi się, że jest trochę lepiej niż w gimnazjum, chociaż je też bardzo dobrze wspominam!
    Śliczne zdjęcia! Twoje sesje są jednymi z moich ulubionych <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, gimnazjum, a liceum (technikum) to duża przepaść - oczywiście pozytywna! :)
      Dziękuje, mega mi miło :*

      Usuń
  9. Fajnie, że odnalazłaś się w nowej szkole :) Ja do średniej szkoły mam jeszcze ok 1,5 roku więc się nie martwię (choć powinnam, haha). Cudowna bluza!

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam do mnie na podsumowanie roku, będzie mi na prawdę ogromnie miło jeśli odwiedzisz moje skromne progi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo cieszę :) Wszystko na spokojnie, jeszcze dużo czasu, choć on minie bardzo szybko jak wszystko inne...
      Dziękuje ;3

      Usuń
  10. Ja obecnie jestem w 2 gimnazjum, i nawet pomalowanie sobie tuszem rzęs, innym przeszkadza eh, nie mogę się doczekać nowej szkoły :))
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to współczuje. Trzymam kciuki, żeby nowa szkoła i ludzie byli lepsi! :)

      Usuń