niedziela, 22 stycznia 2017

MAM CELE NA 2017 ROK?


Powiem Wam szczerze bardzo długo zastanawiałam się czy zrobić takiego posta czy też nie i dlatego też pojawia się on dopiero 22 stycznia,gdyż zdecydowałam że jednak go zrobię. Moje cele/plany na 2017 rok są dość proste, a tym samym nie łatwo się ich domyślić..


Moje postanowienia są oczywiście związane z blogiem, instagramem, ogólnie moimi social mediami, ale również dotyczą makijażu od którego od pewnego czasu jestem uzależniona co dokładnie możecie zobaczyć na moim snapchacie. Piękne jest to, że makijaż jest jak obraz - od Was zależy jak go namalujecie.. Oczywiście mam również cele materialne, prywatne, które mają na celu rozwijać moje wnętrze i pokazywać mi, że mogę być we wszystkim dobra, jak tylko uwierzę w siebie! Nad moim łóżkiem zawisła nawet taka myśl przewodnia, którą mam zamiar kierować się w 2017 roku i zawsze - "Jeśli uwierzysz w siebie, wszystko jest możliwe"(If you believe in yourself anything is possible).
Na pewno jest Wam bardzo dobrze znany cytat: Nowy rok, nowa/y ja. Jeśli chodzi o mój stosunek na temat tego, że duża część osób kieruje się właśnie tym cytatem, to powiem Wam szczerze ja nie uważam, że to jest złe, ale też nie uważam by to było coś dobrego, gdyż jeśli ktoś chcę coś zmienić to niech zrobi to już, teraz, a nie czeka na początek roku by się zmienić... 


30 komentarzy:

  1. Super post!! :* ~daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ooo jak miło *.*
      Dziękuje bardzo ;3

      Usuń
  3. Super post Ada! Skąd ta bluzka?! Muszę mieć ją koniecznie w swojej szafie!
    powodzenia w blogowaniu ♥
    http://wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga* XD
      Kupiłam ją w stradivariusie :)
      Dziękuje :*

      Usuń
  4. Trzymam kciuki ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie rozumiem całej tej noworocznej szopki z postanowieniami. Ciekawa jestem jak to by wyglądało gdyby życie nie było podzielone na lata. To dopiero byłby problem.
    No ale w każdym razie, życzę wytrwałości ;p
    zaryzykuj i kliknij

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc cele mam przez cały rok i nie są one co roku zapisywane początkiem nowego. Zapisując i dzieląc się z moimi obserwatorami tymi celami mam większą motywację do działania :)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  6. Super post ;* Cudowne zdjęcia i makijaż! <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, efektowny makijaż. Śliczna stylizacja! :)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje :)
      Również przesyłam buziaki :*

      Usuń
  8. Piękny makijaż i super stylizacja <3 robiłaś zdjęcia z lampą błyskową czy masz lampy?

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :* Robiłam zdjęcia z lampą błyskową :3
      Nie mam lamp ;)

      Usuń
  9. Piękny makijaż ;) Ja tam jakoś żyję bez żadnych postanowień ;)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż :) trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też muszę nad tym popracować, bo gdzieś zagubiłam tę wiarę. Tobie życzę powodzenia :D

    www.soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto, spróbuj :)
      Dziękuje.

      Usuń
  12. Piękny makijaż. Moim celem jest żyć i nie przejmować się opinią innych, bo od dziecka bardzo się jej bałam.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Super cel! Życzę powodzenia w realizacji ;3

      Usuń
  13. oj jak dawno Cię nie widziałam:) ślicznie wyglądasz! spełnienia sukcesów na nowy rok, powodzenia w makijażu, fajnie to wygląda jak narazie!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :*
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  14. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, bardzo dziękuje :)
      Miło mi ;3

      Usuń