niedziela, 29 stycznia 2017

FAVOURITE


Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami kosmetycznymi, których jeszcze jako tako nie było u mnie na blogu. Oczywiście były ulubieńcy miesiąca i pojawiły się tam kosmetyki ale osobnego posta na ten temat nie było więc już bez przedłużania przechodzimy do treści posta :)
1. Rozświetlacz Goddess of Love - TRIPLE BAKED HIGHLIGHTER


Długo szukałam rozświetlacza, który przypadłby mi do gustu tak idealnie i w końcu w rossmanie pojawił się on - kupiłam go od razu i nie żałuje! Jest świetny!

2. Pigment z INGLOTA nr. 24


Pigmenty z inglota to temat dla mnie tak oczywisty, że nawet nie muszę tu nic pisać bo jeśli śledzicie mnie na snapchacie wiecie, że mogłabym ich mieć setki!

3. Żel antybakteryjny mad about you z Bath&Body Works


Od bardzo dawno planowałam zakupić sobie jakiś żel z te firmy, gdyż słyszałam dużo dobrych opinii na ich temat. Nadszedł Black Friday, zamówiłam żel oraz balsam, który będzie niżej i nie żałuje tej decyzji!

6.Balsam French Lavender& Honey


Zapach jak i nawilżenie - super! Polecam bardzo serdecznie! *.*

To już na tyle z moich ostatnich perełek, mam nadzieję, że post Wam się spodobał i do następnego.

40 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego rozświetlacza! :)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowny! Jeśli masz możliwość to zakup sobie, nie pożałujesz! :)
      Jeśli spodobał Ci się mój blog to zaobserwuj ;3

      Usuń
  2. Rozświetlacz na piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluję na ten rozświetlacz, ale jeszcze nie miałam czasu zdecydować który wolę :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ten wyżej z Makeup Revolution :)
      Jest bardzo fajny! ;3

      Usuń
  4. Żele antybakteryjne z BBW mnie kuszą :) Mam pytanko czym robisz zdjęcia?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zakupić, ten co jest wyżej ma jeszcze drobinki brokatu i bardzo ładnie pachnie! :)
      Zdjęcia robiłam moją nową zdobyczą - Nikonem D3300 ;3

      Usuń
  5. Balsam wygląda super, a pigmenty z inglota to istne cuda!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mam już cztery pigmenty i jestem zachwycona :)

      Usuń
  6. Chętnie wypróbowałabym to serduszko!

    melulka.blogspot.com - zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest drogie, gdyż kosztuje coś ponad 20 złoty, a efekt jest genialny! :)

      Usuń
  7. na te rozświetlacze poluję już od bardzo długiego czasu i może w końcu się załapię, jednak mam problem z kolorem, ponieważ chciałabym tę wersję srebrną co Ty, a gdzie tylko jestem jest złoto, hahaah ♥
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że w końcu trafisz na ten :)

      Usuń
  8. Super post <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  9. Superpost, też poluję na ten rozświetlacz ;) czekam na kolejny! Buźka ~Dags

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zainwestować w ten rozświetlacz,bo już mam go upatrzonego od jakiegoś czasu i pigmenty z inglota ! :)

    suszilifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jakie cudowny rozświetlacz! *-* i ten pigment również :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post ^^


    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku wszędzie widzę te serduszka- kosmetyki słyszała ,że są świetne muszę je sobie kupić :)
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są faktycznie świetne!
      Bardzo mi miło, dziękuje :)

      Usuń
  15. Wyprobowalabym balsam, bo uwielbiam ladne zapachy.
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten balsam jest dla Ciebie, pachnie pięknie :)

      Usuń
  16. Zastanawiam się nad kupnem tego rozświetlacza :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, jest świetny! :)

      Usuń
  17. Wiele słyszałam o tym highlighterze i jest naprawdę zachęcający

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! :)
      Na pewno wpadnę na twojego bloga.

      Usuń
  18. Rozświetlasz ma piękne urocze opakowanie <3 ! Chętnie kupię i przetestuje :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, jeśli zakupisz go, to daj znać jak Tobie się sprawdził :)

      Usuń