niedziela, 25 grudnia 2016

PODSUMOWANIE VLOGMASÓW 2016


Dziś jak widzicie mam dla Was podsumowanie vlogmasów, które były na moim snapchacie. Nie jestem zadowolona niestety z tegorocznych, gdyż z  powodu tego,że mój telefon był w "naprawie" - od 17 nie nagrywałam nic. W tym roku zrobiłam moim zdaniem bardzo fajną akcję na kartki świąteczne i wygrały trzy osoby! Cieszę się, że mogłam Wam chociaż w pewien sposób się odwdzięczyć za Waszą aktywność i wspieranie. Niżej pokaże Wam zdjęcia z  niektórych dni vlogmasów:
DIY PREZENTY ŚWIĄTECZNE:

PINTEREST:


MY:


PINTEREST:


MY: 


PINTEREST:


MY:


OSOBY, KTÓRE WYGRAŁY I KTÓRE OTRZYMAŁY KARTKI ŚWIĄTECZNE:


INSPIRACJE Z XIV DNIA:









TUTAJ DWA OBRAZKI NA KTÓRYCH TLE NAGRYWAŁAM:


PIERNICZKI, KTÓRYCH PRZEPIS PODAWAŁAM NA VLOGMASIE NUMER XII:


Teraz możecie się ze mną podzielić co najbardziej podobało Wam się w tegorocznych vlogmasach. Będzie mi bardzo miło i przepraszam, że nie nagrywałam cały miesiąc, niestety to nie było ode mnie zależne;c
Już tak na koniec chcę Wam życzyć Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! :*

20 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podobały się pomysły diy! Czekam na następną serię vlogmasów u Ciebie za rok <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki na pewno zrobię je też w następnym roku! :* Bardzo mi miło ;3

      Usuń
  2. całe vlogmasy były super! czekam na kolejny post :* ~ Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Kwiaty na paznokciach najlepsze moim zdaniem :D

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Też mi się podobają ;3

      Usuń
  4. Pomysły mi się nie przydadzą, ale zajrzę do tego postu za rok. Obserwuje.
    Pozdrawiam cieplutko.
    zapraszam do siebie.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super podsumowanie, świetny pomysł na taki wpis!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne inspirację. Twoje prezenty równie śliczne jak z p. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń