niedziela, 18 grudnia 2016

I FOUND MY PASSION


Często, gdy opowiadałam Wam na snapchacie, że to co robię jest moją pasją, pytacie się mnie jak tą moją pasję odnalazłam? To pytanie może wydawać się dziwne, ale ja tak samo miałam taki okres w życiu, gdy sama pytałam się innych o to samo.
Czy szukać swojej pasji? Próbować różnych rzeczy czy też czekać by pasją można powiedzieć odnalazła się sama oraz byśmy poczuli to coś i powiedzieli sobie: tak jestem w odpowiednim miejscu i robię to co naprawdę lubię. Powiem Wam szczerze po moich osobistych doświadczeniach poradzę Wam byście poczekali cierpliwie aż to co stanie się Waszą pasą 'przyszło' do Was. Ja robiłam niestety inaczej i na siłę szukałam mojej pasji, co w żaden sposób nie przynosiło mi skutków. Poddałam się z szukaniem i co? Moja pasja sama się odnalazła i czuję się z tym świetnie!


34 komentarze:

  1. świetny post i zdjęcia :* /daga

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja pasja jakoś tak sama przyszła wraz z czytaniem - skończyłam czytać pewną serię i nie potrafiłam przeboleć tego, że to już koniec tej wspaniałej historii, więc sama zaczęłam pisać i od tego czasu minęło już z pięć lat :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, na prawdę super!
      Cieszę się, że podzieliłaś się swoją historią dotyczącą twojej
      pasji :)

      Usuń
  3. Trudno jest znaleźć coś co jara jeśli jest się w młodym wieku, ja do pewnych wniosków doszłam po wielu latach :) Jednak kiedy już wie się w jakim kierunku chce się podążać jest łatwiej :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy też od osoby, ale na pewno w pewnym stopniu masz rację:)
      Oj tak;3

      Usuń
  4. Uważam, że warto jest poszukiwać jednak zazwyczaj wychodzi na to, że prawdziwa pasja znajduje nas sama, nieoczekiwanie. Ja swoją znalazłam po przez próbę, inna z kolei pojawiła się bez większego wysiłku. Ładny blog!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa w życiu, ale najważniejsze jest to by ją znaleźć! Bardzo się cieszę, że Ty znalazłaś swoje pasje :)
      Dziękuje bardzo ;3

      Usuń
  5. Moim zdaniem trzeba próbować w życiu mnóstwa nowych rzeczy, aby dać sobie więcej możliwości na odnalezienie pasji :)

    HEDONISTICAT.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak owszem można próbować wielu rzeczy, gdyż dzięki temu życiu jest bardziej urozmaicone, ale jeśli ktoś znajdzie swoją jedyną pasję i będzie czuł, że się w niej spełnia raczej zostanie przy niej :)

      Usuń
  6. Myślę, jak ty - że próbowanie wszystkiego pomoże nam przybliżyć nas samych do tego, co naprawdę będziemy kochali robić ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że podzielasz moje zdanie :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  7. Ja swoją pasję odnalazłam już dawno i jest nią blogowanie oraz fotografia. Lubię też bardzo śpiewać. Kiedyś nawet to robiłam ale przestałam. Taniec? Nie mam gdzie go rozwijać :/
    Bardzo fajny post i ładne zdjęcia :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że odnalazłaś swoje pasje :)
    Dziękuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pasję znalazłam całkiem niedawno, ale niestety póki co mam malo czasu na jej realizację :(
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo źle, trzeba tak sobie czas organizować żeby mieć czas na swoje pasje.
      Dziękuje, bardzo mi miło :)

      Usuń
  10. Odnalazłam swoją pasję i ją rozwijam :)
    Piękne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, oby tak dalej! :)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  11. też sądzę że pasja przychodzi niespodziewanie :) fajny post!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie do końca się zgodzę. Żeby odkryć swoją pasję, musimy coś robić. Siedząc na kanapie, raczej nie stwierdzimy pewnego dnia "malowanie jest moją pasją". Raczej np. z nudów rysujemy coś długopisem na okładce zeszytu, by po jakimś czasie zauważyć, że chcemy to jakoś rozwinąć.

    http://biale-pioro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, ja podzieliłam się swoim i doceniam, że Ty wyraziłaś swoje :)

      Usuń
  13. Super zdjęcia!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*

    Co powiesz na wspólną obs ? :) ( Daj znać u mnie na blogu)
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło :*
      Jeśli chcesz to możesz zaobserwować ;3

      Usuń
  14. Ja robię jednak inaczej. Próbuję naprawdę wielu rzeczy i liczę na to, że kiedyś wpadnę na tą moją pasję. Choć czasem wydawało mi się, że ją znalazłam to chyba się myliłam. Dla przykładu: kiedyś strasznie jarało mnie granie na gitarze i myślałam, że to właśnie to. Niestety, po 5 latach to mi się znudziło i gitara leży w kącie. Czasami po nią sięgnę i coś tam pobrzdąkam, ale już nie czerpie z tego takiej satysfakcji jak kiedyś. Inny przykład: jeździłam konno. Bądź co bądź z przerwami, bo w mojej okolicy nie ma gdzie jeździć, ale jakoś zawsze do tego wracałam. Teraz też chcę wrócić, szukam jakiejś stajni, żeby po zimie do niej pojechać. Tęsknię za tym, ale czy mogę to nazwać swoją pasją? Nie wiem...

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się kochana, że możesz nazwać jazdę konno pasją, widać, że to lubisz bo mimo, że nie masz gdzie jeździsz szukasz sposobu :)
      Super, że podzieliłaś się swoimi przeżyciami, również pozdrawiam ;3

      Usuń
  15. U mnie niestety problem jest tego rodzaju, że albo szkoła albo pasja. Nie dałabym rady spełniać się z pasją zdobywając jednocześnie satysfakcjonujące mnie oceny.
    Jednak dobrze, że ty znalazłaś pasję i że się w niej rozwijasz.
    Wesołych świąt <3
    http://julkamisina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro, że tak stawiasz sprawę. Musi być jakiś sposób byś spełniała się w swojej pasji i miała dobre oceny! Postaraj sie, a wszystko wyjdzie :) Trzymam kciuki. Dziękuje i wzajemne:*

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko ją odnajdziesz, dziękuje:)

      Usuń