niedziela, 4 grudnia 2016

CHANGE


Zmiana mojego życia,charakteru po założeniu bloga. Większość osób teraz może mieć różne zdanie na temat tego czy po upływie pewnego czasu nagrywania na YouTube, czy pisania na blogu coś rzeczywiście może się zmienić. Ja opowiem Wam w skrócie jak to wszystko potoczyło się u mnie.
Jestem z ogółu osobą wrażliwą, która miała problem z pewnością siebie. Ale jak  miała? Właśnie, i tu już widzicie, że jednak w moim przypadku coś się zmieniło. Stałam się człowiekiem, nie jakoś bardzo pewnym siebie, wręcz zarozumiałym, ale osobą pewną siebie do moich granic możliwości. Poprzez nagrywanie na my story na snapchacie czy nawet do Was jak coś wysyłam jestem odważna, nie boję się, a co byłoby dla mnie trudne, gdybym nie założyła bloga i tak się w to wszystko wkręciła. Na koniec powiem Wam, że jestem bardzo szczęśliwa, że robię to co uwielbiam, co jest moją pasją, którą odnalazłam i że doceniacie to co robię, bo to jest najważniejsze.





Chocker - Sammydress

Spódnica - H&M

Narzutka, bluzka - zwykły sklep z
uraniami
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

20 komentarzy:

  1. Super post Agus 😘😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne zdjęcia! Czekam na kolejny :* /daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem takie rzeczy nas zmieniają. Jesteśmy bardziej systematyczni, zdeterminowani w pewnym sensie. :)

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i stylizacja <3 Jak widać prowadzenie bloga wychodzi Ci tylko na dobre ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia!
    Blog za swoją ciekawość zasługuje na obserwacje, więc dołaczam do grona :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuje bardzo ;3

      Usuń
  6. Zgadzam się z Tobą, założenie bloga- niby taka niepozorna rzecz, a potrafi znacząco wypłynąć na człowieka.
    Ja kiedyś bałam się w szkole zgłosić do odpowiedzi a co dopiero nagrywać na My strony :D dzięki blogowi zyskałam pewność siebie :) Cudowne zdjecia! ❤️
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i tak masz 100% racji :3
      Dziękuje *.*

      Usuń
  7. Ja też jestem wrażliwa i nieśmiała, jednak widzę w sobie jakąś zmianę :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobała mi się ta notka i cały blog :)
    Obserwacja za obserwację? :))
    kreatywnyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, jeśli się spodobał to możesz zaobserwować ;)

      Usuń
  9. Cudownie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń