niedziela, 27 listopada 2016

VLOGMAS?


Czy pojawią się vlogmasy? 





Na moim snapchacie - ladyaagnes, w roku 2015 zaczęłam nagrywać na moim snapchacie VLOGMASY.

Powiem szczerze zawsze jak oglądałam vlogmasy na Youtube chciałam zacząć je nagrywać, a że jakoś nie miałam ochoty na zakładanie kanału i udzielania się na tym portalu społecznościowym to postanowiłam nagrać vlogmasy na snapchacie. W roku 2015 miałam tam może z dziesięć osób także nie była to jakaś duża liczba, ale i tak je nagrywałam, gdyż najważniejsze było i jest to dla mnie by przekazać Wam wspaniały klimat świąteczny i przy tym świetnie się bawić.
Odpowiadam zatem na bardzo często zadawane mi pytanie mianowicie: czy będą w tym roku vlogmasy na snapchacie? Tak będą już od 1 grudnia, więc dodawajcie i dowiedźcie się w jaki sposób robię je u siebie na snapchacie :) 

26 komentarzy:

  1. Agnieszka, co ty na to, żeby któreś dnia (np. 6 grudnia) użyczyć snapa jakieś wylosowanej osobie ? Będzie to fajna odmiana z okazji vlogmas! :) Czekam z niecierpliwością c:
    http://melulka.blogspot.com/ -zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym znała tą osobę to tak, ale wole nie robić takich rzeczy, gdyż ludzie są niestety różni ;)
      Tylko 4 dni jeszcze! *.*

      Usuń
  2. Vlogmas to super sprawa, zawsze co roku oglądałam te akcję na YouTube. Najbardziej w tym podoba mi się to, że każdy z nas ma tak naprawdę inną rutynę, przez co jego przygotowanie do świąt wygląda nieco inaczej. Dodałam Cię na snapie i nie mogę się doczekać pierwszego dnia! :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to jest wspaniałe! :3
      Ooo bardzo mi miło, dziękuje :)

      Usuń
  3. Świetnie! Nie mogę się doczekać :* /Daga

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam oglądać Vlogmas na Youtube więc jest wielka szansa, że wpadnę do Ciebie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście uwielbiam vlogmasy :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, dlatego je robię :) Również pozdrawiam:3

      Usuń
  6. Tak jak pisałam wcześniej już nie mogę się doczekać tych vlogmasów w twoim wykonaniu! <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To zapraszam na mojego snapchata :3

      Usuń
  8. Vlogmasy są super! Uwielbiam ten klimat świąteczny.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń