niedziela, 13 listopada 2016

FEAR


Przezwyciężyć strach. Powiem szczerze, że to było najlepsze uczucie jakiego doznałam(jeśli ktoś nie wie mam dość duży lęk wysokości) Przebywając we Wiedniu odważyłam się wejść na to koło,które jest około 70 metrów nad ziemią:


Długo się zastanawiałam czy iść na tą atrakcję ale powiedziałam sobie: Aga idziesz!Są same plusy tego, że pójdziesz: 
1. Zobaczysz cały Wiedeń z wysokości.
2.Pokonasz swój lęk i przez to staniesz się osobą z większą pewnością siebie.
3. Będziesz miała śliczne zdjęcia na bloga.
Moje argumenty mnie przekonały i poszłam!
 Jestem z tego mega zadowolona! 
Tutaj poniżej Wam wstawię piękne widoki, które udało mi się uchwycić, gdy byłam na kole. 











Jeśli macie okazję pokonać swój lęk/strach to zróbcie to, a na pewno nie pożałujecie! Ogólnie to koło jak i inne przeróżne atrakcję znajdziecie we Wiedniu na Praterze. Tutaj Wam wstawię kilka zdjęć:





Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

14 komentarzy:

  1. Cieszę się że pokonałaś swój lęk i fajnie że się z tym podzieliłaś! :) :* , ale brakuje mi jakiejś rady dla innych czy zachęcenia ;) Buziaczki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bardzo króciutko, a szkoda. Lubię czytać Twoje posty i chętnie zobaczę większą ilość tekstu :) Pomimo to, fajnie, że pokonałaś swój lęk, na pewno podniosło Cię to na duchu c:
    Pozdrawiam i będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz do mnie --> http://melulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ten post był taki bardzo krótki bo nie planowałam w nim zawierać niczego więcej, ważniejszy był przekaz postu, niż sama treść :)

      Usuń
  3. Na tym kole musiało być super ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post ;* Rzeczywiście, przezwyciężanie lęków to najlepsze uczucie! Każdy powinien to zrobić ;)
    Cudne zdjęcia <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa zazdro widoczków ❤️😀😎💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam okazję przełamać swój lęk we Włoszech. Odważyłam się wsiąść na iSpeed i nie żałuję tej decyzji, bo adrenalina była niezła :D Dobrze, że wsiadłaś na ten młyn ^^ Zdjęcia są świetne! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bardzo z tego powodu cieszę :)
      Dziękuje, również pozdrawiam ;3

      Usuń
  7. Jak zawsze świetnie! Uwielbiam to, że prowadzisz bloga z taką pasją, a Twoje posty są tak dopracowane!
    Buziaki!
    nikolaprzybysz.pl-klikkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło, dziękuje kochana:*

      Usuń