niedziela, 16 października 2016

TOLERANCE


Tolerancja czyjegoś gustu czy to modowego czy też muzycznego jest bardzo ważna. Nie możemy oceniać ludzi po tym jakiej muzyki słucha. Kiedyś spotkałam się z notką na pewnym blogu, dotyczącej osoby, która słuchała Justina Biebera i była wyśmiewana.


Spytacie ale dlaczego przecież każdy może słuchać kogo chce? No właśnie niby tak jest, a jednak jeszcze znajdą się osoby, które z tego powodu będą dręczyć innych. Tak pewnie jak to czytacie śmiejecie się z tego co napisałam, ale to naprawdę się kiedyś zdarzyło i mogę się założyć, że Wam lub Waszym koleżankom/kolegom również. Ja się nie kryje z tym kogo słucham i to powinien robić każdy z Was, czy to ten kto słucha Justina czy ACDC. Podałam te dwa przykłady, gdyż są one przeciwne sobie coś jak biały i czarny. Ja osobiście bardzo lubię muzykę Justina, Ariany,Seleny i wielu innych podobnych wykonawców. Miejmy wzajemny szacunek do gustu  drugiej osoby.











Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

30 komentarzy:

  1. Staram się być tolerancyjna i cały czas nad sobą pracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega zdjęcia 😘 i zgadzam się z Tobą na temat tolerancji!
    IKA ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze zdjęcia są niesamowite! Po drugie temat posta jest też super, sama zastanawiałam się nad tym co o tym wszystkim sądzisz. :)
    Jeśli chodzi o moje zdanie na temat tolerancji to stwierdzam fakt, iż sama spotkałam ludzi, którzy nie byli tolerancyjni i jest tak jak napisałaś jest wyśmiewana lub też poniżana co nie jest niczym dobrym dla tej osoby ja jestem osobą tolerancyjną i ja kiedy czegoś nie lubię po prostu mówię :"Nie lubię tego ale jeśli Tobie to pasuje mnie to nie przeszkadza". Pozdrawiam.
    Ps oglądam Twój snapchat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Każdy ma swoje zdanie i ja to doceniam, że wyraziłaś swoje ;3
      Ooo to super :)

      Usuń
  4. Całkowicie się zgadzam! I piękne zdjęcia ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne słowa :) Często ludzie mówią o tolerancji, a potem sami się do tego nie stosują. Jednak dobrze jest akceptować to, że nie każdy lubi to co my. Gdyby każdy był taki sam, to by było trochę nudno ;P A tak możemy dzielić swoimi upodobaniami i może komuś przypadnie do gustu to, czego słuchamy/czytamy/lubimy.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Dokładnie, piękne powiedziane ;3
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Ja jestem tolerancyjna i super post/Ala ❤️💕❤️💕

    OdpowiedzUsuń
  7. Tolerancja, jest bardzo ważna. Gorzej jest jednak, gdy Ty odmienność innych tolerujesz,a tam ktoś już nie. Wtedy czasem instynkt samozachowawczy wygrywa :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj instynkt samozachowawczy pilnuje i wszystko toleruje ;) Nie chciałabym by ktoś patrzył na mnie jak na kogoś dziwnego/odmiennego dlatego też staram się nie spoglądać na inne osoby w ten sposób ;)

      Usuń
  8. Zgadzam się z Tobą w 100% :) Powinniśmy tolerować nie tylko upodobania muzyczne innych osób ale także ich poglądy i decyzje :) Każdy z nas jest inny, ale właśnie na tym polega wyjątkowość każdego człowieka :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Tolerancja to trochę temat tabu w dzisiejszym społeczeństwie, nie wiem czemu tak jest.. niby wszyscy trapią o tolerancji a tak na prawdę mało kto tak na prawdę taki jest w 100 procentach.
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/10/magic-stylizacja-4_20.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mogę się z Tobą w 100% zgodzić, że ten temat jest tematem tabu!:) Tak niekórzy ludzie różnie piszą, a inaczej robią w przeciwieństwie do mnie;) Bardzo dziękuje i również pozdrawiam ;3

      Usuń
  10. Każdy jest nietolerancyjny jakimś stopni. Możemy się wypierać że nie nie.. ja wszystko toleruje ale tak na prawdę nie jest. Jest na pewno jakaś namiastka czegoś czego nie będzie tolerować. niestety. a w dzisiejszych czasach osoba lubiąca słuchać czegoś innego niż "wszyscy", ubierająca się inaczej niż "wszyscy" wyglądająca inaczej niż "wszyscy" jest "ta gorsza". Niby coraz bardziej przełamywane są te stereotypy ale jednak 100 % tolerancji nigdy nigdzie nie ma.
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://mandarynkaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoją opinię na ten temat :) Dużo osób w dzisiejszych czasach jest tolerancyjna ale nie tak w 100%, co niestety widać. Również pozdrawiam :3

      Usuń
  11. Bardzo cześto zanika szacunek do gustu dla drugiej osoby. Nie słuchasz rapu?- Wypier....! To jest w pewien sposób bardzo przykre, że żyjemy w takim a nie innym, zepsutym społeczeństwie :(

    http://wiktoriagoczol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do tej notki to osoby, które zaczęły wyśmiewać autora były bezczelne. Nie spotkałam się jeszcze z takim czymś, ale bez przesady. Każdy ma prawo słuchać, robć, ubierać się co chce i jak chce. Nie rozumiem takich ludzi, zwykli egoiści :)

    Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to było bardzo bezczelne, niestety niektórzy ludzie tacy są ;)

      Usuń
  13. Oczywiście - zgadzam się z Tobą, ale czy nie uważasz, że jest to już trochę "wyklepane"? Oczekuję od Ciebie czegoś lepszego i bardziej oryginalnego..
    Nie miej tego za jaki kol wiek hejt czy obrazę! Po prostu wydaję mi się, że stać Cię na coś lepszego :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za opinię , chciałam o tym napisać i się cieszę, że to zrobiłam , gdyż moi obserwatorzy mogli wyrazić zdanie na ten temat :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  14. Przykre jest to, ze malo osob jest toleracyjnych...

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie Ci w czerwonym, Aga! <3

    OdpowiedzUsuń