niedziela, 23 października 2016

THE CLOSEST PERSON


Wpływ najbliższej osoby na spostrzeżenie twojego otoczenia. Jak wiecie na osobę , która jest dla Was najważniejsza można zawsze polegać czy to w takich banalnych sprawach czy też w dość poważnych. Jaka ona jest? Jak spogląda na świat? 

Gdy jest optymistą twój świat staje się 100 % lepszy , masz więcej chęci do życia, spostrzegasz świat jako coś wyjątkowego i starasz się każdy dzień wykorzystać jak najlepiej by później nie żałować , że mogłeś/aś coś zrobić ale nie zrobiłeś/aś tego. Natomiast, gdy jesteś najbliżej przy osobie pesymistycznej , twój świat staje się niestety troszkę gorszy. Masz mniej ochoty na cokolwiek, spostrzegasz świat jako coś zwyczajnego, każdy dzień jest taki sam , nudny , monotonny i nic nie znaczący. Wnioskując: starajmy się być w towarzystwie osób , które mają na nas dobry wpływ, a nie na odwrót. 













Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

40 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i stylizacja :)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie obrabiasz zdjęcia. Fajnie to wygląda :D

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i super post! <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało teraz jest takich optymistycznych osób, z którymi można spędzać czas. Ale masz rację, warto otaczać się własnie takimi ludźmi :)
    Świetne zdjęcia Kochana :*
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :*
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wygladasz cudownie ♥

    aalleekkss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, najlepiej jest się obracać w towarzystwie osób pozytywnych, bo wszystko staje się sześć razy piękniejsze
    pozdrawiam
    Aldrazek| aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z tobą.Warto trzymać z pozytywnymi ludźmi.
    Świetne zdjęcia!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis a zdjęcia nadają wisienkę na torcie. Czekam na kolejny wpis !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz i bardzo ładnie napisany post, zgadzam się!

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia technicznie w porządku, ale tło mi się nie podoba :( Zbyt kontrastowe. Tekst jest bardzo dobry, ale wiadomo że na świecie musi być równowaga i trafiają się osoby pesymistyczne i optymistyczne w naszym życiu :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto woli, ja specjalnie szukałam takiego tła :) No oczywiście, że tak :3
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Ale ty masz piekny usmiech, CUDO! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś śliczna! Twój wzrok mnie zahipnotyzował :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi miło, bardzo bardzo dziękuje :* :)

      Usuń
  15. super post!
    http://wingspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że weszłyście na mojego bloga :*
      Dziękuje bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że Ci się mój blog spodobał! :) Rôwnież pozdrawiam ;3

      Usuń
  18. zdecydowanie sie zgadzam i tez szukam osob, ktore ciagna mnie w gore! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale jesteś śliczna! Ja staram się byś w towarzystwie takich osób ale też być taką osobą dla innych. Super post.

    Będę chyba najszczęśliwszą osobą na świecie jak wejdziesz na mojego bloga bo zmieniłam adres i trochę mi się pokomplikowały sytuacje z czytelnikami.

    aleksandrakubiaczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Na pewno wejdę ;3

      Usuń