niedziela, 9 października 2016

MEMORIES: KONCERT


We wakacje byłam po raz pierwszy na koncercie Sarsy i powiem Wam szczerze ja jako tako nie słucham Jej jak na przykład: Ariany, The Neighbourhood ale w trakcie tego wydarzenia śpiewałam i bawiłam się 

super! Dodatkowo byłam tam razem z moimi przyjaciółkami, więc na wstępnie wiedziałam, że będzie 100 razy lepiej niż byłoby bez nich. Czas spędzony z najbliższymi osobami na jakiś fajnych wydarzeniach to najlepszy czas jaki można zapamiętać! Każdemu polecam jak najczęściej to robić. Chcę podsumować w tym poście moje wakacje jednym zdaniem, mianowicie: bawiłam się świetnie i dziękuje każdemu kto ze mną te wakacje wykorzystał :)





20 komentarzy:

  1. Super post ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam, polecam xD <3
    Świetny post ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah wiem, że byłaś xd
      Dziękuje :*

      Usuń
  3. świetny post laskaaa!czekam na kolejny :* /daga

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam jednak według mnie występ Feela był o niebo lepszy ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie, doceniam to, że masz swoją opinie :)

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam:
    http://pineapplegirlsblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za popem. Jednakże dwa lata temu byłam na koncercie Linkin Park z moim rodzeństwem i koniecznie muszę to powtórzyć. Ta moc, ta energia, ukochany zespół na żywo. Nigdy wcześniej tak świetnie się nie bawiłam. :D Koncerty to coś wspaniałego. <3

    http://szepty-dawnych-dni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak koncerty to najlepsze wydarzenia! :)

      Usuń
  7. Sarsa ma świetny głos i da się wybawić przy jej piosenkach :)
    http://world-madi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za nią, ale myślę że też bym się bawiła, bo znakomita atmosfera się roznosi i wkręca. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda!
      Na takich wydarzeniach to właśnie najbardziej lubię :)

      Usuń
  9. Na początku września także miałam okazję być na koncercie Sarsy i muszę przyznać, że byłam nastawiona dość... Ostrożnie :D Ludzie jednak świetnie się bawili, zwłaszcza podczas "Naucz mnie". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak przy tej piosence atmosfera była genialna, zdecydowanie najlepsza!:)

      Usuń