niedziela, 30 października 2016

CITATIONS COCO CHANEL


Dzisiaj przedstawię Wam kilka cytatów Coco Chanel(zmarłej projektantki domu mody Chanel), gdyż uważam, że ona naprawdę wiedziała co pisze, a wiele osób może nigdy nie widziało jej cytatów lub nie wiedziało, że to jest jej twórczość:



* Moda nie istnieje wyłącznie w ubiorach. Moda jest na niebie, moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieję. 

* Sukces osiągamy dzięki temu, czego nas nigdy nie uczono.

* Kobieta musi mieć dwie rzeczy: klasę i bajeczny urok.


* Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz, bo ja nie myślę o tobie wcale. 

* Kiedy kobieta ścina włosy to znak, że chcę zmienić swoje życie.

* Każdy dzień jest pokazem mody, a świat wybiegiem.


* Moda przemija, styl pozostaje.

* Nie ma kobiet brzydkich, są tylko niezadbane.

* Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje.








Bluzka - Bershka 

Spódnica - H&M

Pasek, katanka - zwykły sklep z ciuchami

Buty - zwykły sklep z butami                                                           






Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

42 komentarze:

  1. Cudowna stylizacja :) Świetne cytaty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i super post, czekam na kolejny -Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post i śliczne zdjęcia <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Jest na prawdę prosty i fajny. Byłoby ciekawiej gdybyś podała swój ulubiony :) Pozdrawiam!

    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam do mnie! Będzie mi bardzo miło jeśli skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;3 Podałabym gdyby nie to, że nie mam jednego ulubionego, nie umiem wybrać :)

      Usuń
  5. Uwielbiam tego typu blogi! Miłego weekendu :)
    Zaobserwowałam :)

    Promuję blogi!
    Spośród osób, które skomentowały mój post, wylosuję 10 i wypromuję w nowym poście :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/10/marbling.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne cytaty. Wyglądasz świetnie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również pozdrawiam :))

      Usuń
  7. też zwykle zaczynam zmiany w swoim życiu od zmiany fryzury i teraz też się powoli nad tym zastanawiam. ;) generalnie większość cytatów dobrze znam, bo i też sporo czytałam o Coco. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Zdjęcia jak zawsze są perfekcyjne,cytaty Chanel są wspaniałe i prawdziwe brakuje mi tylko jak ty ją postrzegasz; co o niej sądzisz itd. Czekam na następny o szkole! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :* Dobrze będę pamiętać, żeby dopisać takie informacje jeśli będę robiła podobnego posta :)
      Będzie taki ale nie w najbliższym czasie ;3

      Usuń
  9. Genialne cytaty!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. "Moda przemija, styl pozostaje" to chyba jedno z najbardziej charakterystycznych haseł Coco ;)

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, również mi się tak wydaje :)

      Usuń
  11. Moda przemija, styl pozostaje - mega prawdziwe. Przepięknie wyglądasz! :)

    Zapraszam do mnie, odpowiadam na każdą obserwację!
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia i cytaty mega! :)
    obserwujemy?:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja, super masz kurtkę :)
    Cytaty są świetne :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cytaty są naprawdę cudowne. Świetnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  15. Cudownie wyglądasz :) U mnie w ostatnim poście też zawitało lato :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo spodobała mi się twoja stylizacja :) Jedno pytanie praktyczne - czesto zakladasz buty bez skarpetek tak jak tutaj ?
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) Ja w tej sesji mam skarpetki tylko bardzo niziutkie ;3
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Super cytaty, bardzo szanuję Coco, ponieważ jest moją wielką inspiracją. Świetna stylizacja ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń