niedziela, 2 października 2016

10 FACTS ABOUT ME


Dziś napiszę Wam dziesięć faktów o mnie, odpowiadając przy okazji na Wasze pytania, które najczęściej zadajecie.

1. Mam na imię Agnieszka(Aga,Agnes)
2. Mam 16 lat.
3. Jestem w 1 klasie liceum.
4. Bardzo lubię Ariane od 22.08.2014 roku, czyli już ponad 2 lata.
5. Zawsze śpię w skarpetkach, nawet w lato XD
6.Mam dwie internetowe przyjaciółki: Dagmarę i Alinę :*
7. Moje pasje to: blogowanie,czytanie artykułów modowych (biografii projektantów modowych,procesu powstawania ubrań itp.)
8.Mam moją najlepszą przyjaciółkę Ole z którą przyjaźnie się od  9 lat :*
9. Mam psa yorka, który ma na imię Riko.
10.Uwielbiam moich czytelników za to, że mnie wspierają i motywują, dziękuje :))








Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

24 komentarze:

  1. Nie wspomniała o swojej najlepszej kuzynce, jest mi z tego powodu bardzo przykro, nie pozdrawiam:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jaka jest prawda, niczego nie muszę pisać :*

      Usuń
  2. Bardzo fajny, taki luźny post :D większość z tego wiedziałam xD <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi je robiłaś to widziałaś xd :*
      Dziękuje :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia. Czekam na więcej faktów.
    Pozdrawiam
    Snapchat: styleandfashio9
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Super post. Piękne zdjęcia i fajnie, że można się czegoś o tobie dowiedzieć. Podoba mi się ten nowy wystrój bloga. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Cieszę się, że Ci się podoba, mi również :)
      Bardzo dziękuje ;3

      Usuń
  5. Uwielbiam takie posty! a zdjęcia są świetne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  6. Hahaha też zawsze śpię w skarpetkach! Nawet jak jest upał na dworze w lato. Nie sądziłam, że jest na tym świecie druga taka osoba! :P

    Pozdrawiam
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha też myśłałam, że jestem jedyna XD
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  7. 6 fakt najlepszy hehe ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Skarpetki są najlepsze na każdą porę roku, nawet w największe upały! :D
    Mój kanał na yt ♥
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na posta, można się czegoś o tobie dowiedzieć :) Ja nawet w zimę nie umiem spać w skarpetkach haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia oraz fajne fakty :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj ;3

      Usuń