sobota, 3 września 2016

PLANNING | SAMMYDRESS


Planowanie. Czy planować sobie kolejny dzień? Miesiąc? Rok? Odpowiedź dla niektórych, którzy uwielbiają mieć wszystko zapięte na ostatni guzik jest łatwa, ale czy trafna? 

Można na ten temat dyskutować, ale ja uważam, że nie. Owszem planować może każdy, ale gdy są to plany, które są dla nas ważne, kierują dalej naszą przyszłością, życiem to lepiej tego nie robić. Mówię to czy to na moim przykładzie czy na przykładzie moich bliskich. Jeśli już tak bardzo chcecie sobie coś planować to raczej takie banalne rzeczy, które nic nie zmienia w waszym życiu, a będziecie mieli satysfakcję, że zaplanowaliście sobie, a że na przykład nie wyszło to już nie wasza wina.

Na sobie mam bluzeczkę oraz choker z Sammydress. Powiem szczerze jeśli zastanawialiście się czy zamówić coś z tej strony to ja mam na to odpowiedź - zróbcie to. Mówię to nie dlatego, że muszę, gdyż opinię sama mam wydać nawet jeśli byłaby ona negatywna. Bluzka jest bardzo fajnie wykonana, nie śmierdziała jak ją przywiózł kurier, jest na mnie dobra o dziwo, gdyż ja jestem bardzo szczupła i większość rzeczy, które kiedykolwiek zamawiałam były duże. Podsumowując - jestem bardzo zadowolona z tej rzeczy, Pojawi się jeszcze jeden post z drugą bluzeczką z Sammydress z której również jestem zadowolona.









Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

28 komentarzy:

  1. Osobiście, lubię planować swój dzień, ale nic poza tym. Wolę kiedy wszystko wychodzi na "spontanie". Bardzo ładnie wyglądasz i podoba mi się to, jak przerobiłaś zdjęcia. Można wiedzieć w jakim programie? Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie : http://melulka.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      W PhotoScape.
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  2. Super post! I bluzka rzeczywiście świetna <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki fajne

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Jestem zachwycona Twoją osobą i Twoim podejściem do wszystkiego:)
    P.s musze to napisać.. Masz świetny tyłek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo jak miło, dziękuje :)
      Hahahahha fajnie, że ktoś zauważył efekty moich ćwiczeń XD

      Usuń
  5. Ja jestem totalnie nierozgarnięta i żyję całkowicie spontanicznie :P Super zdjęcia!

    Zapraszam do mnie!
    martyna-k.blogspot.com~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) Masz świetnego bloga - OBSERWUJĘ
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię mieć wszystko zaplanowane! Super stylizacja :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przypominasz mi Care!:D;*
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki! :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Suuuper post! Czekam na kolejny,kc ~daga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia/Ala ❤️💞😘😘

    OdpowiedzUsuń