niedziela, 25 września 2016

MEMORIES: HOLI FESTIWAL


Moje wspomnienia widniejące na zdjęciach z festiwalu kolorów w Tarnowie macie poniżej, a teraz opowiem Wam w skrócie co się tam działo. Na wstępie chcę powiedzieć, że byłam tam z moją przyjaciółką Kasia.


Świetna atmosfera, muzyka, ludzie to tylko kilka z tych super elementów, które podobały mi się na tym wydarzeniu. Na festiwalach można tak naprawdę zobaczyć wiele bardzo różnorodnych stylów ubierania się, przez rockowy po emo. Niektórych naprawdę podziwiam jak mają daleko to, że ludzie się na nich patrzą i szepczą pod nosem swoją opinię na ich temat. Poznałyśmy tam dwie super dziewczyny, które tak jak my tryskały pozytywną energią i które w tym momencie pozdrawiam serdecznie :) Tak naprawdę skończyłabym już na tym, ale chcę Wam jeszcze powiedzieć, że jeśli od dawna wiecie, że jedziecie na takie wydarzenie - czego akurat ja nie wiedziałam to kupcie wcześniej kolorowe proszki na allegro, gdyż na miejscu są one z trzy razy droższe.










Na koniec podziwiałyśmy takie piękne widoki. Bardzo miło wspominam to całe wydarzenie.

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

30 komentarzy:

  1. OMG hahah jestem tam XD Super post i zdjęcia <3 Polecam wszystkim festiwal kolorów! ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post,taki festiwal to na pewno super przeżycie,sama miałam jechac na to tylko ze do Warszawy ale nie pyłko ahaha ❤️😀❤️😀/alka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak to super przeżycie *.*

      Usuń
  3. Zawsze podobają mi się zdjęcia z tym kolorowym proszkiem w górze. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :3 Pozdrawiam :* / Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Zawsze chciałam wybrać się na Festiwal Kolorów, ale nigdy nie miałam czasu :( Zdjęcia są cudne, bardzo mi się podobają <3 Życzę więcej takich cudnych postów :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://annemcosplay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za takie miłe słowa :)
      Koniecznie znajdź czas i się wybierz, nie pożałujesz ;3

      Usuń
  6. Musiało być świetnie! :D

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie było *.*
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Jejku jakie śliczne zdjęciaa! Czkeam na kolejny, buźka /Daga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze mam zamiar wybrać się na to w Poznaniu, ale ciągle mi coś wypada:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się dobrze zorganizować i nic Ci nie wypadnie :)

      Usuń
  9. Woow, ale to cudownie wyglada! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam jeszcze na Festiwalu Kolorów, ale oglądając wszystkie zdjęcia z tego wydarzenia bardzo chciałabym się tam znależć :)

    Obserwuję i będę zaglądac częściej, zostawiam link do mojego bloga byc może coś Ci się spodoba i również dołączysz do grona czytelników : )
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylów na takim festiwalu na pewno jest mnóstwo.. Sama jeszcze nie byłam, ale z chęcią bym się wybrała.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń