niedziela, 18 września 2016

JEALOUSY | SAMMYDRESS


Zazdrość i hejt w internecie jest w naszych czasach tak często spotykany, że czasem aż mylimy go z wyrażaniem opinii. Czy zastanawialiście się kiedyś czemu ludzie są zazdrośni? Nienawidzą? Hejtują?


To bardzo proste, tacy ludzie winią wszystkich na około, że coś im nie wyszło i że nie mają tak idealnie jakby chcieli. Życie jest za krótkie by być tak podłym dla drugiego człowieka. Ja twierdzę, że zawsze Wasz czyn wraca, więc uważajcie co robicie by potem tego nie żałować. 

Na tych zdjęciach mam moją drugą bluzeczką z Sammydress. Jak wiecie z poprzedniego posta o tym sklepie, rzeczy stamtąd bardzo mi się spodobały i nie żałuje, że złożyłam tam zamówienie ;)








Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

39 komentarzy:

  1. Super post i piękne zdjęcia *.* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia i super post, kc :* ~Daga

    OdpowiedzUsuń
  3. Super włosy! Modeleczka ;3
    Pozdrawiam, Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post!
    Pozdrawiam
    Jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne słowa i zdjęcia ����/Karo

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuje za opinie ;)

      Usuń
  7. Cudny york! Uwielbiam psy <3

    http://www.mamamagda.pl/2016/09/jak-mam-chodzic-to-chce-parkiet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, ja również uwielbiam! :)

      Usuń
  8. Bardzo lubię Sammydress. Świetna stylizacja kochana. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to bardzo fajna firma ;3
      Dziękuje :))

      Usuń
  9. Karma zawsze wraca, więc musimy uważac co robimy. Świetne zdjęcia! <3
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne spodenki :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się apaszka na szyji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Życzę powodzenia przy prowadzeniu bloga + miłej niedzieli i tygodnia!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs, kom za kom! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczna, a co do posta zgadzam się - za dużo w ludziach złości i zawiści. Świata nie zmienimy, możemy jedynie tworzyć sobie grono najbliższych osób, które są bardziej pozytywne.
    zeszminkanaustach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się ;) Bardzo ładne zdjęcia ;*

    Zapraszam do mnie ♥ http://julciik-blogg.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorsze jest że również sami możemy skrycie zazdrościć, pomimo iż w życiu nam się układa. Zawsze jest jeden taki element, który będzie o krok przed nami :) Trochę zazdrości nie jest złe, ponieważ wtedy motywuje nas to osiągnięcia celu :)

    Pozdrawiam
    mowmikate

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem troszkę zazdrości nigdy nie zaszkodzi, ale w nadmiernej ilości przynosi tylko i wyłącznie szkody :)

      Usuń
  16. Ale ty pieknie wygladasz! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń