sobota, 10 września 2016

EXERCISES


Ten post będzie opisywał moje jednomiesięczne efekty wybranych przeze mnie partii ciała.Jeśli śledzicie mojego snapchata, którego nazwę macie na samym dole każdego posta to wiecie, że od 20 lipca ćwiczę na dwie partię ciała. Mianowicie na pupę i brzuch.

 Wcześniej owszem ćwiczyłam, ale tylko na pupę, więc teraz efektów jakiś spektakularnych przynajmniej ja nie widzę, ale na brzuchu to już inna bajka. W krótkiej wypowiedzi odpowiem Wam na najczęściej zadawane mi na snapchacie pytania odnośnie ćwiczeń. 
Mianowicie tak, ćwiczę z Mel B 10 - minutowy trening na brzuch i pupę. Oczywiście przed treningiem robię sobie rozgrzewkę. Wstawię Wam tutaj niżej filmiki do tych ćwiczeń: 




Jeśli chodzi o jakąś dietę to żadnej nie mam. Staram się nie jeść tłustych rzeczy oraz słodyczy co wydaje mi się, że się udaje! Pierwsze 2 tygodnie ćwiczyłam siedem razy w tygodniu, wiem nie było to mądre, ale potem przestałam i ćwiczyłam sześć razy :) Teraz motywacja. Co mnie motywuję? Oczywiście Deynn oraz  to, że po ćwiczeniach czuje się  100% lepiej! :) Jeśli zapytacie się mnie czy ćwiczyłam bo chciałam mieć efekty czy dlatego że lubię to robić to odpowiem Wam, że i to i to ;)
A taką najlepszą motywacją, gdy już podniosłeś się z łóżka, jesteś w połowie ćwiczeń i nagle Ci się nie chce są tego typu zdjęcia: 


Myślisz, że ta dziewczyna osiągnęła swoją figurę poprzez to, że siedziała przed laptopem, telewizorem i mówiła sobie: jak ja chciałabym tak wyglądać jak Marita lub jakiś chłopak mówiąc: jak ja chciałbym wyglądać jak Daniel. Nie! Ruszyli się,ćwiczyli, dniami, tygodniami, miesiącami i co mają teraz? Piękne ciało, którym mogą się chwalić całemu światu! Dużo osób, które śledzą ich profile aż tak im zazdroszczą, że krytykują ich, że niby używają photoshopa, że Marita wypina się do zdjęć itp. Prawda jest taka, że na żywo na pewno wygląda 100 razy lepiej i dobrze, że razem z Danielem nie przejmuję się tym co piszą ludzie, którzy nic nie robią ze sobą by było lepiej.

Tutaj proszę oto moje efekty po miesiącu ćwiczeń:



Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

28 komentarzy:

  1. Świetny post! Gratuluję efektów i tego że się nie zniechecilas 💪👀 Sama ćwiczę już dość długo i wiem że to jest super uczucie widzieć efekty swojej pracy, trzymaj tak dalej, powodzenia!;** 😍💪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :*
      Trzymam również za Ciebie kciuki ;)

      Usuń
  2. Też osobiście ćwiczę. czasem z mel B! Gratuluje Ci fajnych efektów :) Masz super brzuszek!!!
    http://melulka.blogspot.com/ - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetny brzuszek!
    Gratuluję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dzięki tobie zmotywowałam się i zaczęłam ćwiczyć tez z Mel B.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do zaobserwowania bloga.
    Mój snapchat blogowy: styleandfashio9
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo mi miło :)
      Również pozdrawiam ;3

      Usuń
  5. I tak jesteś gruba /Najlepsza kuzynka pod słońcem ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah wow skomentowałaś posta po raz pierwszy XDD

      Usuń
  6. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów! :D Mel B jest świetna! Też z nią ćwiczyłam. A dokładniej to na brzuch, nogi i pośladki. Jednak gdy nadeszły wakacje to wszystko legło w gruzach :( Od jutra lecę ponownie z ćwiczeniami. Jak spojrzałam na Twoje zdjęcie to dostałam porządnego kopniaka w 4 litery :D

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, tak jest super! :)
      Ooo jak miło, że już kilka osób moimi efektami zmotywowałam! :3
      Cieszę się mega ;)

      Usuń
  7. Woow! Mimo, że Ty i tak byłaś chudziutka (xD) to teraz rzeczywiście ma to jakiś wygląd! Ba, jakiś, wyglądasz MEGA! Chyba też się zmotywuję dzięki temu <3 Gratuluję Ci efektów! ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :)
      Super, że się zmotywujesz dzięki mnie :3
      Dziękuje :*

      Usuń
  8. Bardzo ładnie zarysowały Ci się mięśnie brzucha po zaledwie miesiącu :) Co prawda jesteś baaaaaardzo szczuplutka, ale zawsze warto trochę się poruszać jeśli zdrowie na to pozwala. Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post laska! Kc :* -Daga

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ćwiczyć z mel b, ponieważ jej zestawy są przyjemne i ciekawe ;) Również z nią ćwiczę i mam nadzieję, że będę miała takie efekty jak ty, bo są wspaniałe ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/two-fairy-tales-of-future-which.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, aż chcę się ćwiczyć ;)
      Bardzo dziękuje, miło mi ;3

      Usuń
  12. Super figura i super post ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, bardzo przydatny, gratuluję efektów kochana♥

    OdpowiedzUsuń