sobota, 20 sierpnia 2016

BTS: PINTEREST DIY'S


 Jest to bardzo fajny i kreatywny post, który mam nadzieję, że się Wam spodoba :) 
Teraz pokaże Wam cztery bardzo proste DIY, które każdy może sam zrobić w domu, zaczynamy!


1. ZAKŁADKA ZE SPINACZA


Tutaj widzicie prześwietne wykorzystanie spinacza jako zakładki do książki. Na pewno fajnie będzie Wam patrzyć jak będziecie wracać do czytania książki, nauki,  a tu taka fajna,kreatywna zakładka :) Do tego DIY będzie Wam potrzebne:


A tutaj macie spinacze w nieco innej wersji, ale bardzo podobnej do tej wyżej, gdyż tak bardziej mi się spodobały. Robiłam je tak samo jak u góry pokazuje rysunek tylko bardziej wygięłam. 




2. ŁADNE UDEKOROWANIE NUDNYCH OŁÓWKÓW


Drugie bardzo proste DIY, ołówki zawsze są Wam potrzebne w szkole, a tak ładnie udekorowane na pewno będą przyciągać wzrok. Do tego DIY będzie Wam potrzebne: 


Oczywiście nie musicie mieć takich samych tasiemek, jest bardzo dużo różnorodnych wzorów i kolorów, które możecie kupić za grosze i tak fajne wykorzystać. 


3. PLANER


Gdy nie chcecie wydawać pieniędzy na kalendarz czy właśnie planer bo nie oszukujmy się takie rzeczy są czasem dość drogie to możecie zrobić za kilka złoty swój własny w zeszycie. Będzie Wam potrzebne: 


Niby tylko kilka rzeczy,a jakie cuda można stworzyć. Ja osobiście zrobiłam to troszkę inaczej niż na rysunku, ale może to i dobrze chociaż mogłam ponieść się fantazji i wymyślić coś co jeszcze bardziej mi się spodobało.



4. WISZĄCE PRZYPOMNIENIA 



Jak to ja musiałam zrobić DIY troszkę inaczej niż na instrukcji. Mianowicie wzięłam gotowe kolorowe spinacze do ubrań i zwykłe karteczki do biurka. Będzie Wam potrzebne:


Oczywiście możecie wykonać to DIY jak tylko chcecie, gdyż można zrobić je na milion sposobów. Ponieście się swojej fantazji i wymyślcie coś podobnego ;)


I tak oto doszliśmy do końca. Jeśli spodobały Wam się te DIY zostawcie komentarz, możecie również któreś zrobić i oznaczyć mnie na zdjęciu na instagramie, ja na pewno wejdę, polajkuje Wam i skomentuje.

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

57 komentarzy:

  1. Dwa ostatnie DIY mnie uwiodły. Zawsze pod koniec wakacji lubię robić takie kalendarze, które ułatwią mi życie w szkole. Super też ten patent z ołówkiem.

    > https://hot-schot.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo.
      To super, że wyrobiłam się z tym postem tydzień przed końcem wakacji :)

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tymi zakładkami :)
    No i "Rywalki" <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega spodobały mi się wszystkie Twoje pomysły na DIY's!:) szczególnie ten pierwszy zwraca na siebie duża uwagę, jest bardzo oryginalny dlatego myśle że na pewno spodoba się moim koleżankom z klasy 😇 Poza tym cały post prezentuje się świetnie, widać że bardzo postarałaś się o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Chciałam też życzyć Ci dalszych sukcesów w blogowaniu jak i miłego popołudnia! 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa :)
      Cieszę się, że wszystko wyszło tak jak chciałam i że ktoś to zauważył.

      Usuń
  4. Wszędzie szukałam właśnie tak wypełnionego plannera, ale widzę, że będę zmuszona zrobić go samodzielnie.
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Najbardziej spodobały mi się wiszące przypomnienia i dekoracja ołówków <3 Super, czekam na kolejny ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasia :*
      Już za tydzień :)

      Usuń
  6. Bardzo przydatny post Agus😘😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi sie spodobaly wszystkie fiy ktore przedstawilas bo przede wszystkim sa one duzo tansze do zrobienia niz do kupienia i mamy duzo fun'u tworzac je

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post ❤ na pewno zrobię co niektóre z tycj diy, a może nawet wszystkie, jak znajdę czas ��
    Pozdrawiam cieplutko xxx
    markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne! Na pewno wykorzystam patent ze spinaczami i planerem!

    Melulka.blogspot.com - zapraszam ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe pomysły, super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie twoje diy są wspaniałe =D zakładki ze spinaczy to zawsze ładna ozdoba :)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, też mi się tak wydaje :)

      Usuń
  12. Nie słyszałam nigdy o tych zakładkach spinaczach i muszę przyznać, że wygląda to świetnie! Z całą pewnością zrobię sobie takie :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega wyglądają te serduszka spinacze! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne DIY chętnie wykorzystam w roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jeszcze przed szkołą :)
      Dziękuje ;3

      Usuń
  15. Zakładki ze spinaczy biurowych są świetne ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe i oryginalne pomysły. Najbardziej spodobały mi się zakładki ze spinaczy ;)
    http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobały mi się te zakładki do książek ze spinaczy biurowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się pomysł z tym organizerem oraz zakładką ze spinacza :) Będzie trzeba użyć je w praktyce ;)
    Pozdrawiam
    www.kwadransdlaciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Najciekawsze są chyba zakładki ze spinaczy - w Twoim wykonaniu wyglądają lepiej niż w oryginale ;)

    sowiarenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe pomysły! Pozdrawiam adventureslife.bloog.pl
    http://adventureslife.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne pomysły - najbardziej podobają mi się wykonanie ozdobnych ołówków :D
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  22. Po prostu super :D Chyba wykorzystam ten pomysł z zakładkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysły! Najbardziej podoba mi się ten ze spinaczami <3

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Wykorzystam te pomysły, super :)http://klaudiaawojcik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł z ołówkami ! Chyba takie sobie zrobię na ten rok szkolny :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się cieszę, dziękuje :)

      Usuń
  26. Na prawdę świetne pomysły to ze spinaczami mega :)
    http://blogujzberta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna zakładka! Na pewno wypróbuję ten sposób! :)) Czytałaś Rywalki? Jak ci się podobały?
    Przy ołówkach stawiam na lekkość i minimalizm, więc niestety nie skorzystam z diy co do dekoracji. Aczkolwiek karteczki i planner są bardzo ciekawie zrobione, kiedyś pomyślę nad ich zrobieniem :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Jeszcze nie doczytałam ale jest całkiem okej jak na razie.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  28. Ciekawe pomysły. Sądzę, że wykorzystam na pewno ten pierwszy ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://moviesgoals.blogspot.com/2016/09/school-movies.html

    OdpowiedzUsuń