sobota, 27 sierpnia 2016

BTS: CHECKLIST


BTS checklist to lista rzeczy, które musimy zrobić lub kupić przed szkołą. Mam nadzieję, że taki inny post w moim wykonaniu Wam się również spodoba :)


Teraz podam trzy moim zdanie najważniejsze rzeczy do zrobienia/kupienia przed zakończeniem wakacji.

1. NABYĆ PRZYBORY SZKOLNE

Tutaj nic nie muszę pisać, wiadome jest, że to trzeba zrobić.



2.OGRANICZYĆ UŻYWANIE KOSMETYKÓW

Wiadome jest, że we wakacje można zaszaleć z makijażem, popróbować używać nowych kosmetyków, podpatrzyć u starszej siostry jak to ona się maluje, ale jednak idąc do szkoły trzeba ograniczyć makijaż do minimum by przede wszystkim zaoszczędzić czas rano, gdy spieszymy się do szkoły.



3.PILNOWAĆ CZASU

Trzeba chodzić pod koniec wakacji wcześniej spać by przyzwyczaić organizm i by móc wstawać normalnie bez zwlekania się z łóżka jak trup XD


To będzie nasza mina, gdy nie nauczymy się chodzić wcześniej spać przed zakończeniem wakacji, a by tego uniknąć pilnujmy czasu:


Mam nadzieję, że post Wam się podobał :) To już koniec serii BACK TO SCHOOL. Do zobaczenia już w zwykłym poście ze zdjęciami z sesji i tematyczną notką :)

Mam nadzieje, że post Wam się spodobał :)

44 komentarze:

  1. Świetny post! 😘 pomysłowo ^^ / Ika;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Ja chyba przede wszystkim muszę zrobić to ostatnie xD :* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no Tobie by pasowało XD :*

      Usuń
  3. Czadowy post. Jak najbardziej praktykuje! Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post i z każym pkt. się z tobą zgadzam w całości

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje i również miłego dnia :)

      Usuń
  6. Ciekawa koncepcja na post, te zdjęcia i w ogóle ;) Masz rację z tym chodzeniem spać wczesniej. Ja niestety muszę się przyzwyczaić teraz, w tak krótkim czasie, bo wczesniej mi się nie udało...
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za miłe słowa i również pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Ciekawy, a głownie pożyteczny post. Ja będę musiała już zacząć wcześniej iść spać, by się przygotować na 10 miesięcy udręki. xd

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no trzeba zacząć chodzić wcześniej spać - niestety ;)

      Usuń
  8. Ciekawe wykonany post, ja już zaczęłam wstawać nieco szybciej, a tak ciężko się odzwyczaić :\
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to super, że już zaczęłaś coś robić.
      Na pewno trudno, ale się przyzwyczaisz - trzeba ;)

      Usuń
  9. Super post ;* /Daga

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tymi kosmetykami mam zupełnie odwrotnie :p Chcę zacząć się trochę mocniej malować, ale sama widzę ile czasu mi to zabiera rano :(
    Świetny post! :*
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do makijażu - u mnie wygląda to zupełnie odwrotnie. Latem wolę nie nakładać nic, bo w upale i tak wszystko mi spłynie, a przed szkoła zawsze przeznaczam czas na makijaż ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :D Na szczęście pierwszy punkt już z glowy, drugi mnie nie dotyczy haha :D Z tym trzecim trochę gorzej ale da się zrobić (musi :D) zapraszam :)
    http://floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. super zeszyty, nie są potrzebne do szkoły . bo w szkole nie chodzi o to by miec lepszy zeszyt , ale to co się w niej nauczymy

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Post naprawdę rewelacyjny. Masz w swoim pisaniu to coś, i dzięki temu masz coraz większą ilość obserwatorów. Mam jeszcze pytanko: Jeśli mogłabym wiedzieć to w jakim programie dodajsz te kwadraciki?
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu!
    Mój blog
    Ps Gratuluję 200 obserwatorów (ze snapa)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Program - Paint.

      Usuń
  15. Koniecznie muszę ograniczyć używanie kosmetyków i przywiązać wagę do zdrowych śniadań. Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole!
    Spraw, żeby ten rok szkolny był wyjątkowy! // Moje rady-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, bardzo pomysłowy! Ja na szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie napisane. Podoba mi się jak to kreatywnie napisałaś i dobrze wykirzystałaś do tego zdjęcia. Ja pewnie będę mieć problem z wczesnym wstawaniem :(
    Fajny post! :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, miło mi, że to doceniłaś :)

      Usuń
  18. Fajny post! powodzenia nowej szkole!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super wpis, dzięki temu postowi zachęciłaś mnie do przeczytania innych, pozdrawiam ;)

    http://girl0almighty.blogspot.com/2016/08/magiczne-cukierki-nanobytes.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny, ciekawy post ;) Pozdrawiam i zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń