sobota, 6 sierpnia 2016

BE THE BEST VERSION OF YOURSELF


Gdy jesteś na zdjęciach zazwyczaj fotograf powie Ci żebyś była poważna,  gdyż wtedy zdjęcia wychodzą najlepiej. Ja natomiast wychodzę z założenia, że powinno pojawić się chociażby jedno zdjęcie, które pokazuję twoją osobowość, twój charakter, dlatego też od niedawna staram się właśnie do tego stosować. Zdjęcia to coś pięknego, możesz poprzez jedno zdjęcie uświadomić komuś jaki jesteś kreatywny czy szalony. Warto by czytelnik zapoznał się z twoim charakterem i docenił to co robisz by każdy wiedział jaki tak naprawdę jesteś poza internetem.








Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

39 komentarzy:

  1. świetna stylizacja !
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, również miłego dnia :)

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    DREAMSSTATION- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cudowna��������/Karooooo

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sesja :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Całkowicie się z Tobą zgadzam; chodzi o to, żeby zdjęcia pokazywały kim jesteśmy, a nie żeby na każdym mieć identyczną minę. Cudne zdjęcia <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, ja prawie zawsze się uśmiecham, gdyż taka jestem na codzień! Nie warto udawać kogoś innego 💗 ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten post, blog również ;)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wolę wesołe zdjęcia niż poważne. :) Świetnie wyglądasz, nawet skarpetki tak fajnie pasują.:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, kiedy ktoś udaje kogoś innego niż jest wychodzi dosyć często sztucznie!
    Fajne zdjęcia, ładnie dobrane kolory w ubraniu :)
    ZAPRASZAM ! www.lucky-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia świetne :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mądrze napisane, nie warto pozować i na siłę robić z siebie kogoś, kim się nie nie jest :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aś zasrany temat poruszyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszne jest to, że po pierwsze każdemu się podoba prócz Tobie, po drugie masz na tyle dużo odwagi, że komentujesz z anonima XDD Także ja Cię serdecznie pozdrawiam i siedź dalej na krześle przy biurku i hejtuj osoby, które się ruszyły i zaczęły robić to co lubią :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Cudowne zdjęcia ;* Może wspólna obserwacja? Jeśli tak to daj mi znać na blogu - wrysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czapka jest najlepsza. Nad pozowaniem powinnaś jeszcze troszkę popracować i moim zdaniem dopracować tę stylizację. Powodzenia. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za radę, mi się podoba więc wstawiłam :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Hej to ja Olga ze snapa.Bardzo gajnt post :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia, mądry przekaz tekstu. Jakbym miała się czepiać to jedynie tła zdjęć, ale będę wyrozumiała XD

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł z tymi skarpetkami. Tak "rozmiękczają" tę stylizację i dodają jej humoru.
    Pozdrawiam, Denim!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylówka,a przed wszystkim to 3 zdjęcie ! Bardzo ładne zdjęcia ! Będę wpadała częściej :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń