sobota, 23 lipca 2016

VIENNA



Wiedeń - piękne, duże i ruchliwe miasto. Jak wiecie co roku jeżdżę do niego i co roku coraz bardziej się w nim zakochuje. Ludzie są tam naprawdę bardzo mili, nie zwracają uwagi na Ciebie - w sensie nie patrzą na twój ubiór, zachowanie, czym jedziesz czy z kim idziesz. Robisz i ubierasz się jak chcesz, nikt Cie nie będzie wytykał palcami, śmiał się z twojego stylu czy też pochodzenia. Oczywiście nie obrażam tutaj Polski bo to też miejsce pełne świetnych osób ale przyznajmy, że niektórzy ludzie są dość nieuprzejmi i nietolerancyjni. Jeśli macie szansę wybrać się do Wiednia - skorzystajcie. Przebywając w tym mieście nagrałam Wam trochę snapów, więc jak mnie nie macie na snapchacie i nie chcecie przegapić kolejnych ciekawych krajobrazów to dodajcie - ladyaagnes.



Tutaj są znaczki ze snapchata, jakie miałam w poszczególnych częściach Wiednia.











Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

41 komentarzy:

  1. Robisz świetne zdjęcia! A poza tym twój blog jest nie do opisania!!!

    Xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz świetne zdjęcia! A poza tym twój blog jest nie do opisania!!!

    Xx

    OdpowiedzUsuń
  3. ale tam cudnie chyba kiedys sie tam wybiore
    super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Tak jest tam pięknie :)
      Wzajemnie.

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ;)
    Wiedeń to naprawdę piękne miasto :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym tam pojechała :D
    A co do Polaków to fakt, każdy się tylko gapi i komentuje, tutaj trudno jest być sobą, nawet jeśli jakaś cześć ludzi jest tolerancyjna i przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ale nie narzekajmy tak bardzo - jest dobrze ;)

      Usuń
  6. Robisz super zdjęcia. Dzięki nim mogłam zobaczyć cząstkę Wiednia i szczerze ti nigdy nie interesowałam się tym miastem, ale chyba zacznę i być może kiedyś się nawet wybiorę!!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Cieszę się, że Wiedeń Ci się spodobał ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  7. Wiedeń to piękne miasto, mój tata kiedyś tam był :D Fakt ludzie w polsce są bardzo nietolerancyjni i mega się czepiają...

    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - bardzo piękne :)
      Niestety niektórzy tak..
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Świetny post i piękne zdjęcia <3 Muszę kiedyś pojechać do Wiednia! ;* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  9. AAAA Super ! Zazdroszcze wypadu do Wiednia :D
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O tym mieście słyszałam różne opinie. Jedni polecają się tam wybrać, drudzy nie. W końcu będę musiała sama sprawdzić. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są piękne! Pokazałam je mojej mamie i również jej się podobały :) Ja osobiście kocham fontanny i mam do nich słabość c: Mam nadzieję, że miło spędziłaś czas :)
    Pozdrawiam!
    http://melulka.blogspot.com/ - cieplutko zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak miło, dziękuje ;)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  12. Naprawde zdjęcia - cudo :* świetny post, czekam na kolejny, luv ♡♡♡ /Daga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i śliczne zdjęcia ❤️💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedeń jest przpiękny! Byłam raz i marzy mi się tam wrocić <3 cudowny post kochana :)
    Nowy post z zamiennikami pomadek od Kylie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, tak jest cudowny i mam nadzieję, że wrócisz tam jeszcze ;)
      Dziękuje.

      Usuń
  15. Robisz naprawdę niesamowite zdjęcia. ^_^

    http://revoyweb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, robisz piękne zdjęcia <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiedeń wydaję się być przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i żałuję że tak mało ich tutaj wrzuciłas, qle dzięki Tobie mam coraz większą ochotę jechać do Wiednia i przekonać się, że jest tak samo piękny jak nas o tym zapewniasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi z tego powodu miło i dziękuję ;)

      Usuń
  19. Hej czym robisz zdjecia? Procz ip?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Zdjęcia robię tylko IP ;)

      Usuń
  20. Sprawiłaś, że mam ochotę tam pojechać! *.*
    markovaallie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń