piątek, 8 lipca 2016

HAVE YOUR OWN STYLE




Mieć własny styl - wiele osób tego chcę, ale niestety wchodzi w taki niekorzystny bieg życia, gdzie by nie zostać wyśmianym musi ubrać się jak wszyscy, nie może podążać za modą, która go interesuje, nie może wyrażać siebie w tym co  ubiera... NIE, koniec z tym! 
Ubieraj się tak jak chcesz, pokaż siebie w swoich codziennych outfitach i nie przejmuj się ludźmi, którzy mogą na Ciebie dziwnie patrzyć, bo nie ma czym! Ludzie prędzej czy później przestaną na Ciebie zwracać uwagę, a Ty będziesz szczęśliwy, że masz na sobie to co chciałeś od dawna ubrać ;)














Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

36 komentarzy:

  1. Cudownie💕👍🙈😻

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia
    Mega mądrze napisane! :*
    Jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Piękne zdjęcia i outfit <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny dobry post.
    Gratuluje
    P.W ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tobą, że przez swój styl człowiek nie może ubrać się jak chce, bo może narazić się na wyśmiewanie ze strony rówieśników. Każdy ma swój własny czasami dziwny styl, ale nie należy się z niego naśmiewać.
    Bardzo ładnie wyglądasz :)


    Mogę liczyć na pomoc po kliknięciu na link, to jest dla mnie ważne
    https://fasionsstyle.blogspot.com/2016/07/brytyjka-sklep-internetowy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Dziękuje bardzo, poklikane :)

      Usuń
  6. Świetny post! Zgadzam sie z tym co napisałaś i oczywiście super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super post i zdjęciaaa ! ~Daga ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post! Nie powinniśmy uzależniać swojego życia, ubioru itp., od tego, co na ten temat powiedzą inni. Poza tym super zdjęcia, świetnie wyglądasz. Dołączam do grona obserwujących ;)
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/2016/05/what-will-they-think-about-me.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dziękuje i bardzo mi miło :)

      Usuń
  9. Każdy powinien ubierać się tak jak lubi i w ubrania, w których czuje się najwygodniej. To, że komuś może podobać się coś, co nam nie przypadnie do gustu,nie znaczy, że powinniśmy się z tej osoby naśmiewać.
    Bardzo fajny post, ładne zdjęcia i stylizacja
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    andszie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dziękuje bardzo i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Super post i zdjęcia:33

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś podobne spodnie w tym kolorze, ależ ja je kochałam! Do momentu aż poplamiłam czymś tłustym i... nigdzie nie było takich samych.
    Super wyglądasz, fajna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam niedawno w stradivariusie także może jeszcze są :)
      Dziękuje bardzo *.*

      Usuń
  12. super stylizacja, spodnie uwielbiam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jeśli się spodoba mój blog to możesz zaobserwować :)

      Usuń
  13. śliczna stylizacja:) ja zawsze ubieram się jak chce i chyba nigdy nie założyłam czegoś ze względu na jakiś trend lub kogoś :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  14. Świetnie napisane! Zgadzam się w 100% :)
    Przy okazji śliczne zdjęcia. Mogłabym wiedzieć, skąd spodnie? Są megaaaaa! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ze stradivariusa :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  15. Bycie w pełni sobą i posiadanie własnego stylu to sztuka w dzisiejszych czasach, która wymaga naprawdę dużo odwagi!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz 100% racji :) Na pewno wpadnę i przeczytam posty.

      Usuń
  16. Prześliczna stylizacja, spodnie są cudne :)

    Czytając tego posta przyszły mi na myśl tumblr girls! Czapki wpierdolki, superstary i kaktusy haha :D I masz rację, swój styl to swój styl, ja czułabym się pewniej w rzeczach, które mi się podobają, a nie w tych, które ma co druga osoba.

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Oj tak tumblr girls...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Bardzo dobrze piszesz :)! Sama Lubie patrzeć na Twoje stylizacje, czy to na blogu, snapie czy nawet te codzienne w roku szkolnym, a pamiętam jak jeszcze jakiś czas temu ubieralas się w miarę jak wszyscy. To nie znaczy, źe źle, ale parę miesięcy temu zauważyłam jakoś przełom w którym zaczęłas pokazywać ludziom swój styl i to był świetny wybór! Teraz wiele osób nie może oderwać od Ciebie oczu gdy zobaczą Cię obok siebie :) A przede wszystkim możesz dawać innym takie rady jak ta w tym poście, które wiele znaczą dla ludzi takich jak ja, którzy ciągle boją się pokazać swój styl. Dziękuje Ci za to jaka jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zaważyłaś tą moją lekką zmianę i dziękuję za tak miłe słowa, dzięki którym pojawił mi się uśmiech na twarzy ;)

      Usuń