niedziela, 17 lipca 2016

FIRST BIRTHDAY FOR MY BLOG




Hejka, jak może widzicie po tytule posta dziś świętujemy(dokładnie 17 lipca) rok od założenia mojego bloga! :) Jak to szybko zleciało, dopiero były dwa miesiące, trzy,cztery a tu już dwanaście! Bardzo się cieszę, że jesteście i że mnie wspieracie. Chcę również bardzo podziękować wszystkim, którzy poświecili czas by zrobić mi zdjęcia.
 Nie muszę więcej pisać - Wy wiecie, że to co robię jest dla mnie ważne i że Wam bardzo dziękuje i mam nadzieję, że będziecie ze mną na dalsze lata :)
Teraz przechodzimy do posta niespodzianki, a mianowicie do tego co było kiedyś i dziś czyli  to jak ja wyglądałam parę lat temu i jak wyglądam teraz.



Tutaj już można zauważyć, że w 2004 roku już jeździłam do Wiednia. Także dla tych, którzy nie wierzyli mi, że już od 12 lat jeżdżę do tego pięknego miasta to oto dowód. W tym czasie jedynym czym mogłam się przejmować to to czy dziś jest ładna pogoda by iść coś zwiedzać. Niby takie zabawne, ale tak naprawdę dzieciństwo wspominam bardzo dobrze, najpiękniejszy okres w życiu każdego człowieka :)


Tutaj moja cudowna grzywka, która miała przypominać emo ;) Coś mi chyba nie wyszło no ale wtedy byłam zadowolona i wiecie takie były wtedy czasy, że prawie każdy chciał mieć taką grzywkę, więc czułam się usatysfakcjonowana.


Tutaj już moje zdjęcia z sesji z moimi kuzynkami, które serdecznie pozdrawiam.
Od najmłodszych lat interesowałam się fotografią, bardzo lubiłam i lubię robić zdjęcia ale również być na nich, chociaż często nie umiem być na nich poważna i ze stu zdjęć zostaje dziesięć ;) 


Widzę, że nawet w 2014 roku miałam przejścia z grzywką.. Jak widzieliście wyżej  2011 roku miałam bardzo podobną grzywkę tylko ją inaczej układałam. Teraz nie mogę sobie wyobrazić żebym tak wyglądała  jak kilka lat temu.


Tutaj już są czasy, gdzie teraz uważam, że się tak ustatkowałam z wyglądem, nie kombinowałam i na dobre mi to wyszło. 
Chociaż pewnie za jakieś trzy lata nie będę się sobie tutaj podobać ;)


I doszliśmy do czasu teraźniejszego. Pod koniec maja obcięłam włosy i zdałam sobie sprawę, że o wiele bardziej podobam się sobie w krótkiej fryzurze.
Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje i do zobaczenia w kolejnym poście :)

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

42 komentarze:

  1. Super post!! Fajnie było zobaczyć jak zmieniłaś się na przestrzeni lat haha :)
    Oczywiście gratuluję już roku blogowania i mam nadzieję, że będziesz blogerką jeszcze długi czas. Wszystkiego dobrego i czekam na kolejne posty.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystko :) Super, że post się spodobał.

      Usuń
  2. Gratulacje wytrwałości, życzę Ci motywacji!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci ślicznie w krótkich włosach! ♥ Gratuluję roku i życzę ci kolejnego wspaniałego roku blogowania♥
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dziękuje bardzo, miło mi :* :)

      Usuń
  4. Fajny post
    Gratuluję roku♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ;* i życzę 100 lat bloga xD <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawne, siedemnasty lipca to też rocznica mordu rodziny Romanowów. Taka ciekawostka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej straszne, a nie zabawne..
      Dziwne poczucie humoru ;)

      Usuń
  7. Super post! Gratuluję Ci już roku bloga. To wspaniałe osiągnięcie i mam nadzieję że Twój blog jeszcze przez dlugi czas będzie sie rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  8. Moja śliczna ❤️❤️❤️😢❤️😢😢

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje roku na blogu! :)) Fajnie zobaczyć jak się zmieniłaś.
    jbeksiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Super, że post się spodobał :)

      Usuń
  10. Gratuluję! Życzę kolejnych lat blogowania, a w tym weny i samozaparcia :) Swietny pomysł, by pokazać zdjęcia, na których widać jak się zmieniałas na przestrzeni lat ;) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Cieszę się, że mój pomysł na post tak się przyjmuję ;)

      Usuń
  11. Gratuluję bardzo takiej wytrzymałości! Rok to już kupa czasu. A ty niesamowicie się zmieniłaś! Oczywiście na lepsze :) bardzo ładnie wyglądasz ❤️💗
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za wszystko co napisałaś :)
      Tak rok to jest już sporo czasu.

      Usuń
  12. Na prawdę świetny post bardzo się zmienilas przez te lata. Oczywiście gratuluję roku na blogu i oby tak dalej bo jest swietnie! 💖 zapraszam
    http://patrycjakrakiewicz.blogspot.com/2016/07/czesc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. w krótkich włosach zdecydowanie wyglądasz najładniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pamiętam ten dzień, gdy obchodziłam pierwsze urodziny swojego pierwszego "poważniejszego" bloga. To było coś. Gratuluję wytrwałości i życzę ci dalszej motywacji!
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich chwil się nie zapomina, dziękuje bardzo :)

      Usuń
  15. Fajny post, milo sie wspomina te lata, ktore razem przezylysmy;) /Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam zamiar ściąć włoski;p gratuluje kochana i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czasem coś zmienić w sobie ;)
      Dziękuje bardzo :)

      Usuń
  17. Gratuluję :)
    Fajne zdjęcia ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny post! Ku mojemu zaskoczeniu, nie zmieniłaś się bardzo! Jesteś nadal taka śliczna jak byłaś :) Pomimo, że jestem Twoją czytelniczką od kilku miesięcy, cieszę się, że to już rok! Życzę Ci dalszych sukcesów i czekam na kolejny post! Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam : http://melulka.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za wszystko co napisałaś, ale również za to, że jesteś i czytasz moje posty :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Komentarz nieco spóźniony ja wiem, ale jakoś nie mogłam zebrać w sobie czegoś ci mogłoby idealnie opisac to co tu widzę. Twoja całoroczna prace, która dla wielu wydaje się bardzo łatwa, a jest wręcz przeciwnie. Wiem ile serca wkładasz w każdy post i jak bardzo cieszysz się gdy coś idzie po Twojej myśli. Najbardziej nie mogłam się doczekać zdjęć z ostatnich lat, które pokazują jqk bardzo się zmieniłaś :) Gratuluję Ci tego roku i mam nadzieje, ze następny będzie jeszcze bardziej owocny i ze moja pomoc jeszcze kiedyś Ci się przyda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa i gratulację ;))

      Usuń