sobota, 11 czerwca 2016

SUMMER TIME



Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko minął, już jest koniec czerwca. W szkole są już takie końcówki nauki z czego ogromnie się cieszę i na pewno każdy tak jak ja nie może doczekać się upragnionych wakacji! Chciałam tutaj wspomnieć o moim snapchacie (ladyaagnes), gdzie codziennie nagrywam co u mnie, pokazuje moje codzienne outfity, robię przeglądy komentarzy oraz co miesięczny openbox Vogue Deutschland. Myślę, że to bardzo fajna forma kontaktu z Wami. Tak poza tym zrobiłam tego snapchata ze względu na Was bo bardzo nalegaliście :)) Teraz zapraszam do oglądnięcia zdjęć, jeszcze w długich włosach.








MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

24 komentarze:

  1. Cudna bluzka, zdjęcia bardzo ładne! :) Przyznam rację, że czas mija bardzo szybko. Dopiero pisałam maturę, a tu już za chwilę połowa czerwca. ;)
    http://krysiastyle.blogspot.com/2016/06/gotuj-z-sandra-jabkowe-tartaletki-ciy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dobrze Ci poszły matury i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Właśnie ja też nie mogę uwierzyć jak to tak szybko leci ten czas. Pamiętam jak dopiero zaczynałam gimnazjum, a teraz je już kończę.
    Śliczna bluzka i zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja podobnie jak Ty cieszę się z nadchodzących wakacji! Slicznie Ci w długich włosach, czemu ścisłaś?
    Obserwuje, podoba mi się tu.
    Dodaje na snapie!

    Zapraszam-> http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze od dawna planowałam ściąć włosy, gdyż uważam, że o wiele lepiej mi w krótkich i tej decyzji nie żałuje :)
      Oki.

      Usuń
  4. Post jak zawsze genialny. Moim zdaniem lepiej wyglądasz w krótkich włosach. Bardzo lubie twojego bloga, a jeszcze bardziej snapchata. Juz nie moge sie do czekac q&a, ktore mam nadzieje ze bedzie. Motywujesz mnie jak zawsze do dalszego dzialania. Mam tylko jedno pytanko; czemu nie mozna wysylac juz do ciebie snapów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba Ci się to co robię i że motywuje Cie od działania, bo wiem również, że masz bloga :)
      Miałam powód, ale go nie zdradzę. Będę otwierała snapchata raz na jakiś czas żebyście pisali mi co chcecie :)
      Poza tym na innych social media można zawsze pisać.

      Usuń
  5. Masz rację ten czas leci nieubłaganie. Pamiętam jak 3 lata temu przyszłam do 1 klasy gimnazjum ten strach nowa szkoła, nowe znajomości. Teraz kończę 3 gimnazjum nadszedł dla mnie czas pożegnania z szkołą i klasą. Najgorzej będzie mi się pożegnać z klasą, każdy z nas idzie do innych szkół. Wchodzimy już w inne życie. Na zakończeniu napewno pojawią się łzy.
    Pięknie wyglądasz :)
    Bluzeczka cudna <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kończę 3 gimnazjum i pewnie u mnie też pojawią się łzy, ale pójdziemy dalej do liceum/technikum i poznamy innych ludzi.
      Tak czy inaczej miejmy nadzieję, że o swoich znajomych z klasy nigdy nie zapomnimy :)

      Usuń
  6. Ładna bluzka ;) Ostatnio widzę coraz więcej pięknych, koronkowych wykończeni :) Ja też się cieszę, że już niedługo koniec roku szkolnego :) Wreszcie będę mogła wypocząć i odreagować ;) Czas leci bardzo szybko. Szczególnie gdy na co dzień wykonujemy te same czynności. Mam tylko nadzieję, że wakacje tak szybko nie zlecą ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia Aga. Ja już wykreślam dni w kalendarzu do wakacji. Przyda się w końcu jakiś odpoczynek... <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się stylizacja, co za tym idzie zdjęcia również. A co do wakacji to przyda się w końcu chwila odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzka :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne buty, zdjęcia są śliczne a post super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ścieżka do drogi nie podobna, iść jakby bania zniknąć nigdy nie miała, przelewać nasycenie w przesyceniu i banię budować polecam Tobie, jak ja (Marcepan).

    Zapraszam Ciebie do wrót mych!
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, super tekst, mądrze piszesz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :D i buty
    A, i możesz zajrzeć do mnie, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com
    <<CO ZJEŚĆ PODCZAS MECZU? Zdrowe przekąski, FIT wersje ZNANYCH BATONÓW

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też nie mogę doczekać się wakacji! Świetne zdjecia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze tydzień i wakacje bardzo się ciesze ze to tak szybko zleciało. Bardzo ładna stylizacja idealna na początek lata !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie, zgadzam się, że to tak strasznie szybko minęło... A zdjęcia śliczne *.* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  18. mega piękna stylizacja !!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna bluzeczka!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń