środa, 29 czerwca 2016

HOLIDAYS



Witajcie, dziś postanowiłam napisać Wam co się w ogóle u mnie dzieje, bo dawno się z Wami tym nie dzieliłam. Jak widzicie moje włosy uległy lekkiej metamorfozie. Mi szczerze bardzo się ona podoba i choć nie byłam przekonana do decyzji ścięcia włosów to nie żałuje. Tak się cieszę, że już są wakacje, można odpocząć, chodzić na zdjęcia, częściej spotykać się z przyjaciółmi, wyjechać gdzieś i cieszyć się piękną pogodą. Jeśli chodzi o moje plany na wakacje to raczej żadnych nie mam, będę żyła chwilą. Z tego oto miejsca chcę Wam życzyć udanego wypoczynku :) Oczywiście najlepsze w tym wszystkim jest pogoda! Świeci słońce, ptaszki śpiewają, kwiaty są takie kolorowe i piękne- aż chce się żyć i coś pożytecznego robić! Jeszce co jest świetne w lecie to to, że wychodząc na dwór nie zakładamy tysiąc warstw tylko spodenki, bluzkę, buty i outfit gotowy!
































MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

22 komentarze:

  1. Cudowne zdjecia❤❤/Karo

    OdpowiedzUsuń
  2. super post,świetny outfit i śliczne zdjęcia! ~ Dag.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny outfkt. Ślicznie w nim wyglądasz. Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, i pięknie Ci w tych włosach. :) <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie outfit :)
    Do twarzy ci w krótkich włosach :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Skądś znam to miejsce?:D Świetne zdjęcia! :)Miłych WAKACJI!!🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne buty i torebka ;) Ja też żyję chwilą, bo w sumie nie mam zaplanowanego dnia. Mam tylko plany, które mam nadzieję, że uda mi się wdrożyć w życie w lipcu. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że nie trzeba się przejmować nauką, wczesnym wstawaniem etc. Naprawdę z tej radości z wolnych dni nie można się wypowiedzieć konkretnie ;) Po prostu cieszę się, że mamy wakacje!
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i cudne zdjęcia! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny outfit i post :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jak zawsze świetny :) Strasznie podoba mi się torebka, ale oczywiście outfit tez jest genialny! ❤ jesteś stworzona do pozowania i mam nadzieje, ze mnie posłuchasz i zobacze jeszcze wiecej postów z Twoimi zdjęciami :) Co do włosów to uważam, że świetnie w nich wyglądasz i to była dobra zmiana. Wakacje to teoretycznie czas wypoczynku, ale można go spędzić produktywnie, a Ty sama często mi to udowadniasz :) Oby jak najwięcej osób brało przykład z takich jak Ty, a wtedy ich wakacje nie będą jedynie dwoma miesiącami leżenia bezczynnie w domu. Sama lepiej czuje się kiedy wiem, że spędziłam dzień robiąc coś pożytecznego. Oczywiście życzę Ci udanych wakacji tak jak do tej pory i liczę, ze jeszcze nie raz spędzisz czas tez ze mną :) Czekam z niecierpliwością na kolejnego posta z Twoimi zdjęciami, bo wiem, że będą jeszvze lepsze :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne okulary i ogólnie post super! 👌🏽

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie Ci w tej fryzurze :) włosy wyglądają na zdrowe i zadbane!
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w takiej fryzurce, śliczne zdjęcia. *-*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam pojęcia jakie miałaś włosy przed metamorfozą, jednak nie martw się zaraz to nadrobię. Bardzo ładnie Ci w takich włosach. Ja swoją małą "metamorfozę" zrobiłam rok temu, gdzie mimo wielkiego ścięcia, fryzjerka mi ścięła trochę za krótko włosy. :D Na szczęście teraz idąc na ścięcie końcówek, to faktycznie tylko tyle mi ścięła Pani fryzjerka. :)
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post, dodawaj więcej zdjęć:33

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja! Pięknie wyglądasz w nowej fryzurze ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na kolejny, coraz lepsze posty robisz <333

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie! Przez twe oczy zielone oszalałem :D

    OdpowiedzUsuń