sobota, 18 czerwca 2016

GRAFFITI



Pewność siebie niby tylko taka niepozorna cecha, a jaka ważna. Osoby, które są pewne siebie nigdy nie będą pomiatane, skorzystają bardziej z życia, gdyż niczego nie będą się bały i będą próbować nowych rzeczy. Natomiast osobom, której tej cechy nie posiadają podam kilka porad by odzyskać lub zwiększyć swoją pewność siebie. 
1.Zrób sobie listę rzeczy w których jesteś dobra/dobry.
2.Podchodź do nieznajomych i z nimi chwilę porozmawiaj.
3.Rozwijaj swoją pasję i czuj się z dnia na dzień coraz lepiej!












MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

24 komentarze:

  1. Ale cudowne zdjęcia :* ! ~D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsza����/Karo

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Śliczne zdjecia! ~<3

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczną masz tą bluzkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są mega :)
    U mnie z pewnością jest różnie raz ona jest, a potem zanika w jakiś trudniejszych sytuacjach.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post ;* Czekam już na kolejny <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    P.S. Czuję się zaszczycona, bo byłam fotografem xD ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe to graffiti ;) U mnie w miescie są do tego wydzielone miejsca na murkach. To naprawdę fajnie wygląda! Bardzo spodobały mi się Twoje rady dotyczące pewności siebie. Trzeba się przełamywać, bo w tym swiecie nie ma czasu na cackanie się. Inne osoby to wykorzystują i próbują wejść na głowę, a trzeba walczyć o swoje i pokazać, że powinno się nam okazywać szacunek, jak innym ludziom.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mega super post <3 kocham twoje snapy

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze, pozytywnie! :) a z tym rozmawianiem z nieznajomymi to się sprawdza...:D znam nawet takie przypadki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Cieszę sie, że moje rady sprawdzają się w życiu codziennym:)

      Usuń
  10. Super post i możliwe, że mi się przyda ponieważ ja naprawdę nie jestem pewna siebie. A co do zdjęć, są super :)

    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Ja sama czasem jestem zbyt pewna siebie, a czasem tej cechy mi wręcz brakuje. Z tym wiąże się też moja nieśmiałość... Zdjęcia śliczne, fajnie dobrałaś tło x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post i oby więcej takich :)! Pewność siebie jest bardzo ważna rzeczą w codzienny życiu i dobrze, że o tym piszesz :) A zdjęcia jak zwykle są idealne, czekam na kolejny post :*
    I może wpadniesz do mnie zrobić coś z tym telefonem.. XD /K

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia i świetne miejsce na sesje, pozdrawiaam !! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń