sobota, 4 czerwca 2016

FASHION STREET



Uliczne stylizację gwiazd, to według mnie najlepsze inspiracje dla każdego kto chce się modnie i fajnie ubierać. Nie będzie tu outfitów ze spódnicami, gdyż jak wiecie ja w nich nie lubię chodzić więc po co miałabym  wstawiać stylizacje z nimi skoro chodzę w nich tylko na rozpoczęcie roku,zakończenie i na jakieś ważniejsze wydarzenia. Także zapraszam do oglądania i napisania mi, która stylizacja Wam się najbardziej podoba :)











MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

21 komentarzy:

  1. suuuper post, czekam na kolejny <3 /D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacja. Kilka z nich podpadła pod mój gust.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się outfit z różowym golfem i dżinsami. To chyba Victoria Justice, jeśli się nie mylę..? Fajne też są białe dresy w połączeniu z szarą, wyluzowaną koszulką na ramiączkach ;)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to Victoria Justice :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Mam pytanie co to za gwiazda na 13 zdjęciu? Przypomina mi Maie Michell.
    Podobają mi się te stylizacje :)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na trzynastym zdjęciu to Maia Mitchell :)

      Usuń
  5. Super zdjecia i swietne osobowości na nich!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post *-* Najbardziej podobają mi się outfity nr 1, 3, 7 i 9 <3 /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi takie stylizacje jak najbardziej odpowiadają
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/04/wiem-ze-liczyes-na-to-ze-sie-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. Mam nadzieję że będziesz częściej robiła takie posty. Mi najbardziej spodobała się stylizacja z jasną kurtką i spodniami jeansowymi. Ta stylizacja opisuje mój styl. Pozdrawiam cię serdecznie i życzę udango weekendu.
    Zapraszam do mnie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje i ogólnie bardzo fajny post;* Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Supeeeer Aga💪🏻 oby tak dalej 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham czytać wpisy z inspiracjami modowymi. A tu przeważał jeans, od którego ostatnio się uzależniłam. Rewelacja.

    Zapraszam --> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne stylizacje :D

    Kocham modę miasta <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tymczasem ostatnio pokochałam spódnice :D Sama się jakoś nikim szczególnie nie inspiruje - zakładam po prostu to, co chcę i co mi się podoba.
    Pierwsza stylizacja jest dosyć fajna :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. idealne inspiracje! <3 dodaje do obserwowanych:)
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń