niedziela, 29 maja 2016

SUNSET


Ostatnio miałam taki okres w życiu kiedy tak intensywnie rozmyślałam o blogu i doszłam do wniosku, że to co robię jest dla mnie ważne, spełniam się w tym i pokazuje siebie a nie osobę którą nie jestem. Myślę,że czasem warto stanąć na chwile w tym ciągłym wirze spraw, problemów które nas dotyczą i pomyśleć sobie co jest tak naprawdę dla nas ważne i co uwielbiamy/lubimy robić.


Ja właśnie miałam ostatnio takie chwile i szczerze bardzo się z tego cieszę, że miałam w ogóle czas by o tym pomyśleć i w końcu zdać sobie z tego sprawę. Każdy powinien czasem usiąść sobie gdzieś sam, w kącie i porozmyślać tak sam nad sobą.
 Trzeba doceniać to co się ma, zanim los zmusi Was do docenienia tego co mieliście! ;)
Zachód słońca - niby nic, a jak cieszy.

MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

16 komentarzy:

  1. Super post!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą w 101% Sama uwielbiam czasem usiąść i zastanowić się nad tym wszystkim co mam lub straciłam :) Bardzo wartościowa notka, daje dużo do myślenia. A co do zdjęć to są świetne!
    Obserwuję i czekam na więcej postów, pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, dopiero ostatnio uświadomiłam sobie jak ważny jest dla mnie blog:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę bardzo wzruszający post. Też ostatnio rozmyślałam o moim blogu i uznałam że bardzo się już do niego przyzwyczaiłam i raczej teraz nie dałabym rady go usunąć. Śledzę cię już od dłuższego czasu, nie tylko na blogu, ale i na snapchatcie i instagramie. Widać że jesteś nardzo pozytywną i kochaną osobą. Życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. Nigdy nie przestawaj wierzyć w siebie bo to co robisz jest na prawdę cudowne.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajny post
    Fajnie sie czyta treśc posta :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zachody słońca! <3 Tak, to prawda. Człowiek musi od czasu do czasu stanąć i zastanowić się, co robić dalej ze swoim życiem. W codziennym biegu zapominamy o ważnych sprawach lub po prostu działamy jak roboty: od-do i nic poza tym. Trzymamy się schematów, a życie nieubłagalnie leci dalej... Potrzebny jest czasami taki reset i analiza własnych działań :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dokładnie tak! Myślę, że każdy z nas potrzebuje takiej chwili, kiedy może się wyciszyć i po prostu rozmyślać.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Każdy z nas potrzebuje chwili, aby się zastanowić, przemyśleć kilka spraw.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też niedawno uświadomiłam sobie jak ważny jets dla mnie blog, więc teraz chcę regularnie dodawac posty i wchodzić na niego. Piękne zdjęcia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez miałam taką chwilę, kiedy poważnie zastanawiałam się nad blogiem, na szczęście wszystko przeszło i skupiłam się na tym, co daje mi szczęście, czyli na blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też napotkała mnie taka chwila, kiedy zacząłem poważnie myśleć o blogu, więc teraz jestem tu gdzie jestem i mam nadzieje że będę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post, bardzo interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na kolejny post, coraz lepsze masz te wpisy :))

    OdpowiedzUsuń