sobota, 7 maja 2016

SHORT MEMORIES



Jak ten czas szybko leci, jeszcze pamiętam jakby to było miesiąc temu jak bawiłyśmy się z moją kuzynką na podwórku w zaklepane, w chowanego,  zaczynałam gimnazjum, a tu już za dosłownie chwilkę będę wybierała do którego liceum się wybieram.
 Musimy robić wszystko aby ani jeden dzień nie był zmarnowany i żebyśmy jak  będziemy starsi mogli sobie powiedzieć: miałam/em super dzieciństwo/młodość! 
Bardzo się cieszę, że miałam dzieciństwo bez tych wszystkich najnowszych telefonów,komputerów,tabletów bo jest to najlepszy okres w życiu każdego człowieka i trzeba się nim  nacieszyć, gdyż później może nam go brakować.
Dziś czyli 7 maja moja kuzynka ma 15 urodziny, jejku jak ten czas szybko minął! <3






MY NAME IS AGNIESZKA BUT I LIKE WHEN YOU CALL ME AGA OR AGNES. I AM 16 YEARS OLD GIRL LIVING IN POLAND, FOLLOW ME IN MY SOCIAL MEDIA
EMAIL: LADY.AAGNES@O2.PL.

23 komentarze:

  1. Masz rację czas leci bardzo szybko! Najlepszego dla Moni♥
    Piekne zdjecia ;*
    Jsttyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas jest nieubłagany, nie wiem kiedy to wszystko mija. Dzień do dnia i mamy już cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie��������

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) Sto lat Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <3 :* /Kasia Lewandowska-Reus .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :) Czas leci mega szybko, coś o tym wiem, czasami się zastanawiam jak to jest że już 1.5 roku minęło jak mnie w Polsce nie ma :) Pozdrawiaam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia dziewczyny!! Tez sie cieszę ze miałam najlepsze dzieciństwo bez tych wszystkich telefonów i tp:3 czekam na kolejnego posta!! 💋💕💕👄💪🏽⚽️🍰🍷

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślałam ze to nosiłaś aparat stały bo masz taki śliczny uśmiech 💕
    Więcej snapuj 👌🏽

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post i oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)
    Genialny post :)
    Mam taki sam Bomber :)
    Pozdrawiam :*
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Agus misiek teraz tylko anonimowo :c ale mega post ❤ zdjęcia są pieekne i pozdrowienia dla Moni bo juz tyle się nie widziałysmy:* pisz więcej i więcej snapuj ośle!:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas http://sofiioffical.wix.com/starstrucklandyouth

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny wpis, wpadnij do mnie jak masz czas https://starstrucklandyouth.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawie ;D
    Zerknij do mnie, będzie mi miło :

    efeel.wordpress.com

    << ILE KCAL mają znane SŁODYCZE? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie się patrzy na Was, widać przyjaźń na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję Twojego bloga, dla mnie jest cudowny!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post Agnes! :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem szczerze, że bardzo słodko wyglądacie <333

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twoje posty!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdjęcia! Post - super <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post! zapraszam do mnie
    http://jullla21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń